سيدجلال حسيني مدافع ملي‌پوش پرسپوليس و يكي از اركان خط دفاعي اين تيم مي‌گويد نفت تهران تيم قدرتمندي است و بازي در جام‌حذفي هم استرس‌هاي خاص خودش را دارد اما با اين حال بازيكنان پرسپوليس براي كسب پيروزي كاملا آماده‌اند.

گل به نقل از زندگي، مدافع شمالي پرسپوليس در آستانه بازي با نفت تهران درباره شرايط تيمش در اين بازي مي‌گويد: «خوشبختانه در طول هفته گذشته تمرينات خوبي پشت سر گذاشتيم و آماده پيروزي در اين بازي هستيم. البته نفت تيم قدرتمندي است. همه اين تيم را مي‌شناسند. يك مربي به نام منصور ابراهيم‌زاده دارد كه كارش را خيلي خوب بلد است. خوب دفاع و خوب هم حمله مي‌كند. تيم تاكتيك‌پذيري است كه جلوي هر تيمي با روش خاصي بازي مي‌كند. چون در جام حذفي بازي داريم بازي حساس‌تر مي‌شود. تك بازي است و همين شرايط را سخت‌تر مي‌كند. استرس در اين بازي زياد است و هر تيمي كه از موقعيت‌ها بهتر استفاده كند برنده بازي مي‌شود.»

سيدجلال حسيني درباره تحول پرسپوليس با حضور گل‌محمدي مي‌گويد: «گل‌محمدي مربي جوان و باانگيزه‌اي است. ضمن اين‌كه براي رسيدن به موفقيت خيلي تلاش مي‌كند. خوشحالم رويانيان چنين فرصتي به گل‌محمدي داد تا او توانايي‌هايش را اثبات كند.»

اخيرا كارلوس كي‌روش در اظهارنظري جالب مدعي شد پرسپوليس و خريدهايش بيشترين ضربه را به تيم ملي زده‌اند. سيدجلال در اين باره مي‌گويد: «من يك بازيكن هستم و در حيطه وظايفم نيست كه در اين رابطه حرف بزنم. به همين دليل درباره بحث كي‌روش و رويانيان حرفي نمي‌زنم تا مشكلي به وجود نيايد.»

اما پيش‌بيني حسيني از آينده پرسپوليس هم جالب است: «روزهاي سختي را پيش رو داريم. اين درست نيست كه از الان به آخر فصل فكر كنيم. بايد بازي به بازي جلو برويم. فعلا با نفت تهران بازي داريم و بايد به اين بازي فكر كنيم.»

سيدجلال حسيني در تعطيلات نيم‌فصل مشكل كوچكي با پرسپوليس داشت كه حتي او را در آستانه جدايي از اين تيم قرار داد. گفته مي‌شد مشكل سيدجلال مالي بود و او مي‌خواست مقداري از پول قراردادش را از اين تيم بگيرد، اما سيدجلال با تكذيب اين موضوع مي‌گويد: «اولا كه من با پرسپوليس قهر نكرده بودم. يك مشكل كوچك وجود داشت كه خوشبختانه خيلي زود حل شد. ضمن اين‌كه بايد بگويم مشكلم با پرسپوليس ربطي به پول قراردادم نداشت.»

سيدجلال در سپاهان گل‌هاي حساسي به ثمر مي‌رساند. او در پرسپوليس تا به حال يك گل زده و در اين‌باره مي‌گويد: «در سپاهان هم زياد گل نمي‌زدم. سالي سه چهار گل مي‌زدم. ضمن اين‌كه فعلا خيلي وقت دارم تا آمار گلزني‌ام را بالا ببرم. البته هدف همه ما موفقيت پرسپوليس است و ما بازيكنان بايد براي رسيدن به اين هدف بجنگيم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)