پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید آرزویش در سال جدید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است.

سیدجلال حسینی  درباره سال 92 و ارزیابی‌اش از شرایط خود در این سال اظهار کرد: خدا را شکر سال خوبی داشتم. روزهای خوبی با پرسپولیس و هوادارانش داشتم و در حال حاضر امید زیادی برای قهرمانی داریم. اگرچه مشکلات زیادی هم در طول فصل گریبان گیرمان شد و همه آرزو داشتیم پرسپولیس با شرایط بهتری روبرو می‌شد.

او ادامه داد: سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و امیدواریم که بتوانیم با کسب بهترین نتایج قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. آرزوی من در سال 93 قهرمانی پرسپولیس است و اینکه هواداران خود را بعد از مدت‌ها خوشحال کنیم. امیدوارم سال جدید برای همه ایرانی‌ها سال خوب و همراه با شادی باشد.

مدافع پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: دیروز دوباره MRI گرفتم و فعلا شرایط خوب است. فکر می‌کنم از امروز در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کنم و مشکل خاصی برای سه بازی نهایی پرسپولیس ندارم.

حسینی درباره اردوی پرسپولیس در مازندران و تاثیرش در عملکرد این تیم برای ادامه فصل گفت: اردوی خیلی خوبی بود که با تشخیص کادر فنی در شمال کشور برگزار شد و فکر می‌کنم می‌توانیم نتیجه آن را در سه بازی آخر ببینیم. امیدوارم در چند روز باقی مانده هم که در تهران تمرین می‌کنیم بتوانیم با حضور هواداران و حمایت‌هایشان با روحیه خوب به استقبال سه بازی نهایی برویم.

او همچنین درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: همه بازیکنان هنوز مشکل دارند. ما هنوز پولی ندیده‌ایم و مشکلات پابرجاست. متاسفانه به باشگاه کمکی نمی‌شود و توپ را در زمین بازیکنان می‌اندازند و می‌گویند بازیکنان فلان و بهمان هستند. کافی است یک بار خودشان را جای ما بگذارند. بخش زیادی از قراردادمان را نگرفته‌ایم و در آستانه سال جدید دست‌مان خالی است. فعلا هم خبری از پول نیست. فقط امیدوارم که در فصل بعد شاهد این مسائل نباشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)