پرسپولیس نیوز :  مدافع پرسپولیس می‌گوید، حضور مهدی مهدوی‌کیا کنار سرخپوشان به آنها روحیه می‌دهد.

سیدجلال حسینی درباره دیدار تیمش برابر داماش در نیمه‌نهایی جام حذفی ایران اظهار کرد: "برد خوبی مقابل پیکان به دست آوردیم که از نظر روحی – روانی در بازی بعد به ما کمک می‌کند اما دیدار با داماش شرایط خاص خودش را دارد. از همه مهم‌تر این که در زمین حریف بازی می‌کنیم و در چمن مصنوعی کار سختی را در پیش داریم."

وی ادامه داد: "داماش تیمی است که فوتبال را بانظم بازی می‌کند و کار آسانی مقابل این تیم نداریم. می‌دانیم که از آن طرف سپاهان به فینال رسیده اما فعلا فقط به بازی با داماش فکر می‌کنیم و هدفمان صعود به فینال است."

مدافع پرسپولیس درباره خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال گفت: "بدون شک آقا مهدی بازیکن بزرگی بود. او اسطوره پرسپولیس است و برای تیم ملی هم زحمات زیادی کشید. فکر می‌کنم باید از او قدردانی شود. از این‌که همچنان کنار تیم است، خوشحالیم و از بودن کنار او لذت می‌بریم. حضورش به ما روحیه می‌دهد و امیدوارم بتوانیم با عبور از داماش و رسیدن به فینال یک قهرمانی به هواداران هدیه کنیم."

حسینی همچنین درباره پیروزی ازبکستان و کره‌جنوبی در مقدماتی جام‌جهانی که کار ایران را برای صعود مستقیم به جام‌جهانی سخت‌تر کرد، گفت: "درست است که آنها بازی‌های خود را برده‌اند اما هنوز 3 بازی دیگر داریم که باید حداکثر امتیازها را از این 3 بازی بگیریم. باید با یک برنامه‌ریزی خوب به استقبال این بازی‌ها برویم و کار خودمان را به خوبی انجام دهیم. اگر بخواهیم به تیم‌های دیگر فکر کنیم، هیچ فایده‌ای ندارد. هنوز برای صعود مستقیم شانس داریم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)