پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان این‌که تمرین‌های خوبی را در اردوی تیم ملی سپری می‌کند، گفت: ای کاش اردوهای قبلی تیم ملی لغو نمی‌شد.

سید جلال حسینی درباره شرایط تمرین تیم ملی که با هدف آماده‌سازی برای دیدار با تایلند انجام می‌شود، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت خوب است و بازیکنان لژیونر هم به تیم اضافه شده‌اند. رفته رفته شرایط ما بهتر می‌شود.

وی درباره‌ی حریف تیم ملی در مرحله‌ی مقدماتی جام ملت‌ها آسیا هم گفت: تایلند در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده است. روز سختی برابر تایلند خواهیم داشت ولی امیدوارم با حمایت طرفداران بازی خوبی انجام دهیم و پیروز شویم.

حسینی درباره‌ی حضور بازیکنان جدیدی مانند داوری و بیت‌آشور در تیم ملی هم گفت: سرمربی تیم تشخیص داده که آنها هم می‌توانند به تیم کمک کننند و به بعضی دلایل آنها را دعوت کرده است. همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا تیم ملی نتایج خوبی کسب کند.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره‌ی وضعیت جسمی خودش نیز اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت من خوب است. خوشبختانه مسابقات لیگ برتر به‌ موقع و طبق برنامه‌ریزی انجام شد اما حیف شد که اردوهای قبلی تیم ملی لغو شد. ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد.

وی در پایان گفت: فرصت ما تا جام جهانی کم است و به همین دلیل مسوولان باید اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی برگزار کنند. نباید فرصت را از دست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)