مربي خارجي با توجه به زماني كه در اختيار دارد نمي‌تواند از پرسپوليس شناخت پيدا كند. تا بيايد با بازيكنان، فرهنگ ايران و نوع فوتبال ما آشنا شود مدت زيادي از فصل مي‌گذرد.

سایت گل؛  سيدجلال حسيني در پرسپوليس مي‌ماند؟ اين سوالي است كه ظرف روزهاي گذشته بدجوري ذهن پرسپوليسي‌ها را به خود مشغول كرده. سيدجلال مثل هميشه آرام حرف مي‌زند و البته تصميم گيري‌اش را گذاشته براي روزي كه بازي‌هاي تيم ملي در مقدماتي جام جهاني به پايان برسد.
خيلي از پرسپوليسي‌ها نگرانند كه بدانند تكليف تو براي فصل آينده چه مي‌شود؟ آيا در پرسپوليس مي‌ماني يا اين تيم را ترك مي‌كني؟
‌ الان كه نمي‌توانم در اين مورد حرف بزنم. من روزهاي خوبي را با هواداران پرسپوليس پشت سر گذاشتم و همه آنها را از صميم قلب دوست دارم. فقط بايد بازي‌هاي تيم ملي به پايان برسد و بعد درباره آينده‌ام تصميم بگيرم. الان تمام تمركزم را گذاشته‌ام روي تمرين‌هاي تيم ملي و بازي‌هاي اين تيم در مقدماتي جام جهاني.
يعني اصلا به آينده فكر نكرده اي؟
‌ اصلا ولي خب مطمئنا بايد فكر كنم و از دوستانم مشورت بگيرم تا بهترين تصميم را بگيرم.
بحث پيشنهادي كه از قطر براي تو رسيده  چيست؟
‌ از قطر يكي دو پيشنهاد دارم كه مدير برنامه هايم دنبال كارها است. البته خودم دوست دارم در ايران باشم و در تيم‌هاي ايراني بازي كنم. علاقه‌ام به ادامه بازي در ايران باعث نمي‌شود كه روي پيشنهاد قطري‌ها فكر نكنم . مدير برنامه هايم اين پيشنهادها را پيگيري مي‌كند اما اولويتم ادامه بازي در ليگ برتر ايران ست.
خيلي از بازيكنان دوست دارند در خارج از كشور بازي كنند. خصوصا تيم‌هاي عربي كه پول خوبي هم مي‌دهند. تو چرا مثل بقيه به بازي در خارج از ايران علاقه نداري؟
‌ بالاخره هر كس يك اخلاقي دارد و من هم با توجه به شرايطي كه دارم به بازي در ايران علاقه‌مندم نه خارج از ايران. اگر مي‌خواستم به تيم‌هاي خارجي بروم سال‌ها پيش مي‌رفتم. هم سال قبل پيشنهاد داشتم هم 2 سال قبل. من دوست دارم با افتخار براي تيم‌هاي ايراني بازي كنم و همين باعث شده تا اكثر پيشنهادهاي خارجي‌ام را رد كنم.
نظرت درباره مربي پرسپوليس چيست؟ تو مربي داخلي را مي‌پسندي يا مربي خارجي؟
‌ مطمئنا مربي داخلي.
چرا؟
مربي خارجي با توجه به زماني كه در اختيار دارد نمي‌تواند از پرسپوليس شناخت پيدا كند. تا بيايد با بازيكنان، فرهنگ ايران و نوع فوتبال ما آشنا شود مدت زيادي از فصل مي‌گذرد. در ايران مربيان بسيار خوبي داريم كه با شرايط پرسپوليس آشنا هستند و مي‌توانند اين تيم را هدايت كنند.
سوال آخر هم درباره تيم ملي. چقدر شانس داريم به جام جهاني صعود كنيم؟
‌ شرايط خيلي سخت است. همه بازيكنان روي موفقيت تيم تمركز كرده‌اند. همه رسانه ها، مردم و مسوولان هم بايد كمك كنند تا تيم ملي در راه رسيدن به جام جهاني موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)