پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است در حال حاضر و در شرایطی که کی‌روش در حال جنگیدن است باید به تیم ملی آرامش داد.

سیدجلال حسینی پیش از آغاز تمرین امروز (جمعه) تیم ملی گفت: تا به اینجا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بچه‌ها تلاش زیادی کردند. اکنون سری جدید تمرینات با بازیکنان نهایی آغاز شده و پس از استراحت روز گذشته امروز تمرینات را دنبال می‌کنیم  و خوشبختانه روند خوبی داریم.

وی درباره اینکه برخی کارشناسان نسبت به میانگین سنی بالای مدافعان تیم ملی انتقاد دارند، گفت: کارشناسان صحبت  خودشان را انجام می‌دهند اما مهم‌ترین شخصی که می‌تواند در این خصوص تصمیم‌گیری کند کارلوس کی‌روش است. او اکنون در حال جوان کردن کل تیم است و برنامه خودش را پیش می‌برد. با توجه به شناختی که کی‌روش از تیم ملی و بازیکنان دارد برنامه‌ریزی درستی انجام داده و اکنون در همه پست‌ها بازیکنان جدیدی به تیم ملی آمده‌اند. کی‌روش یک مربی بزرگ است و باید به برنامه‌ریزی او احترام بگذاریم.

مدافع تیم ملی درباره اینکه آیا مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش که مربوط به بحث مالیاتی او بود، حل شده یا نه، اظهار داشت: واقعا خواهشم از رسانه‌ها این است که به فوتبالیست‌ها کمک کنند و از آنها حمایت شود. شرایط به گونه‌ای پیش رفته که اکنون چند بازیکن تیم ملی مشکل سربازی دارند و هنوز این مشکل حل نشده است. سروش رفیعی که اکنون در تمرینات تیم ملی حضور دارد هر روز با استرس تمرین می‌کند چون ساعت 7 صبح به دنبال حل مشکلش می‌رود و تا پایان وقت اداری تلاش می‌کند اما باز هم مشکلش حل نمی‌شود.

حسینی ادامه داد: من هم مشکل مالیاتی دارم و خواهشم این است مسئولان به ما کمک کنند تا ببینیم چگونه این مشکلات حل خواهد شد. باید در تیم ملی شرایط خوبی حاکم شود تا تیم بدون استرس کارش را دنبال کند اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست، مشکل من هم قرار است فردا حل شود اما هنوز از این موضوع اطلاع کافی ندارم.

وی درباره اینکه نژادفلاح اعلام کرده پرسپولیس حسینی را می‌خواهد اما او باید از نظر مالی کمی به پرسپولیس تخفیف بدهد، گفت: این موضوع را خودم هم شنیده‌ام اما اکنون تمام تمرکزم روی تیم ملی است. نژادفلاح خودش خوب می‌داند که مدیر تیمی است که 30 تا 40 میلیون هوادار دارد و باید برای موفقیت این تیم تلاش کند. اگر هم سیدجلال حسینی می‌گوید تیم باید خوب بسته شود این را برای خودش نمی‌گوید بلکه برای تیم است.

حسینی تصریح کرد: بهتر است بروند سابقه من و قراردادهای قبلی‌ام را ببینند که در سپاهان و پرسپولیس چقدر پول گرفته‌ام، شاید حتی از بین 20 بازیکن کمتر هم گرفته باشم اما همیشه سعی کردم بیشترین کمک را به تیمم کنم، پرسپولیس تیمی است که هواداران موفقیت آن را می‌خواهند اما سال گذشته این تیم خوب بسته نشد و اکنون هم از نژادفلاح می‌خواهم به من فکر نکند بلکه برای هواداران یک تیم قوی ببندد.

وی با اشاره به اینکه هنوز تکلیف هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال مشخص نیست اما چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که آقایان انجام می‌دهند فقط فشار را روی بازیکنان می‌آورند اما اصلا کسی از پرسپولیس با من صحبت نکرده که بخواهم بحث مالی را به میان بکشم. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود تا پرسپولیس یک تیم خوب را آماده کند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر به مشکلات تیم ملی و برخی بازیکنان اشاره کرد و گفت: کی‌روش تلاش زیادی می‌کند و تا به اینجا نیز برای تیم ملی زحمت کشیده است، اگر حرفی هم می‌زند حرف دل بازیکنان و هواداران است و امیدوارم همه جوره از تیم ملی حمایت شود. تیم ملی باید با کمک و همدلی جلو برود تا با قدرت در مسابقات شرکت کند.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود کی‌روش برای دیدار با ترکمنستان از بازیکنان جوان‌تر استفاده می‌کرد و لژیونرها به این اردو دعوت نمی‌شدند، تصریح کرد: این طور نیست که بگوییم ما تیمی داریم که لژیونرها نیایند چون مربی روی تیمش برنامه‌ریزی کرده و باید طبق برنامه‌ریزی‌اش جلو برود، اگر لژیونرها یک بازی نیایند و بازی بعدی یک عده دیگر به تیم ملی دعوت نشوند برنامه‌ریزی‌ها به هم می‌ریزد و باید به تصمیم مربی احترام بگذاریم. شاید شما رسانه‌ها بهتر از من و خیلی از کارشناسان دیگر بتوانید صحبت کنید اما همه ما باید اکنون به کی‌روش کمک کنیم نه اینکه با این صحبت‌ها برای او مشکل دیگری ایجاد کنیم.

وی گفت: کی‌روش اکنون در حال جنگیدن با همه است و در این شرایط باید به او کمک شود تا تیم به آرامش برسد، نمونه‌اش سروش رفیعی است که با وجود حضورش در تمرینات استرس بالایی دارد و هنوز نمی‌داند که می‌تواند تیم ملی را همراهی کند یا نه، مهرداد پولادی بازیکن دیگری بود که برای تیم ملی زحمت کشید و باید به او احترام گذاشته می‌شد اما به دلیل مشکلات سربازی برای او هم مشکل ایجاد کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)