پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با تلاش‌های مدیریت باشگاه و رایزنی‌های مختلفی که صورت گرفت، اقدامات برای تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز باشگاه انجام و بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد.

حسین قدوسی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با تلاش‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس و با توجه به اقدامات انجام شده، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی با بنیادکار به حسابشان واریز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده توسط محمد حسین نژادفلاح و تأمین منابع مالی از طریق توافق با شرکت‌های بهنام پیشرو کیش، استیل آذین ایرانیان و بانک انصار، بخشی از منابع مالی مورد نیاز تأمین شد تا ضمن تأمین هزینه‌های رایگان شدن بلیت بازی با بنیادکار برای هواداران، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس نیز در آستانه بازی امشب به حسابشان واریز بشود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: محمد حسین نژادفلاح امروز همچنین با حضور در محل برپایی اردوی پرسپولیس نشست‌های جداگانه‌ای با کادر فنی و بازیکنان داشت. وی در جمع سرخپوشان درباره حساسیت بازی امشب برابر بنیادکار سخن گفت.

مدیریت باشگاه پرسپولیس همچنین با حضور در مجموعه درفشی‌فر نشستی هم با مشوقین پرسپولیس داشت. وی در این دیدار ضمن اشاره به حساسیت بازی امشب و لزوم آنکه اعضای تیم از دقیقه اول تا آخرین لحظه باید مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند، از حساسیت پیش آمده درباره حواشی احتمالی سخن گفت و از مشوقین پرسپولیس خواست؛ در همکاری با مسوولان برگزاری مسابقات و نیروی انتظامی برای برقراری کامل نظم، هواداران را نسبت به حساسیت شرایط و اینکه بروز هر مشکلی باعث جریمه و محرومیت تیم در آینده خواهد شد، روشن کنند و برای جلوگیری از این موضوع نهایت همکاری را با مسوولان داشته باشد. وی همچنین از تلاش‌های مشوقین در بازی‌های گذشته، تشکر و قدردانی کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)