پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی وزارت ورزش با برگزاری جلساتی با مدیرعامل پیشین پرسپولیس، شایعات حضورش در این باشگاه را قوت بخشیده است. یکی از نزدیکان وزارت ورزش البته بازگشت سیاسی به پرسپولیس را رد کرد.

بعد از واگذاری مسئولیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از امیررضا خادم به نصرالله سجادی بود که زمزمه‌های حضور خادم در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل مطرح شد. هرچند امیررضا خادم نسبت به این اخبار واکنشی نشان نداد و تلاش کرد آنرا مسکوت بگذارد ولی به نظر می‌رسد با جلساتی که طی روزهای گذشته بین خادم و حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پیشین پرسپولیس برگزار شده، حضور خادم در پرسپولیس جدی‌ است.

این در حالی است که تکلیف استقلال تا حدودی مشخص شده است و طبق اعلام بهرام افشارزاده، «سبک‌دست» سه سال این باشگاه را اجاره خواهد کرد و این حق را دارد که دو یا سه نفر عضو در هیات مدیره داشته باشد.

وضعیت پرسپولیس اما با استقلال متفاوت است. این باشگاه همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مشخص نیست وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای آن دارد. البته اخباری مبنی بر حضور امیر عابدینی و دو پیشکسوت باشگاه در هیات مدیره شنیده می‌شود ولی با تحرکات اخیر امیررضا خادم به نظر می‌رسد مدیرعامل بعدی این باشگاه یا خود خادم خواهد بود و یا فردی نزدیک به وی.

وی در روزهای گذشته جلساتی با سیاسی برگزار کرده تا از چند و چون قراردادهای فصل گذشته با خبر شود و بتواند با توجه به این قراردادها، تصمیم گیری کند.

یک منبع نزدیک به وزارت ورزش درباره احتمال بازگشت سیاسی به پرسپولیس بعد از جلساتش با خادم،گفت: سیاسی قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد و جلسات وی با خادم به این موضوع مرتبط نیست. معاون وزیر در این جلسات از مدیرعامل پیشین پرسپولیس ترازهای مالی و ارائه اسناد مربوط به نحوه انعقاد بعضی از قراردادهای مالی را درخواست کرده است.

با این تفاسیر و با وجود واگذاری مسئولیت خادم به نصرالله سجادی، به نظر می‌رسد خادم همچنان نقش پررنگی در مشخص شدن وضعیت پرسپولیس و هیات مدیره این باشگاه دارد و آنرا می‌توان از جلسات روزهای گذشته وی استنباط کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)