مرجع خبری پرسپولیس : اولين جلسه كارگروه واگذاري سهام دو باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال و پرسپوليس به مردم فردا در محل سازمان تربيت بدني برگزار خواهد شد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سايت سازمان تربيت بدني، با توجه به دستور اخير محمود احمدي نژاد، رئيس جمهوري ايران مبني بر واگذاري سهام دو باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال و پرسپوليس به مردم، اولين جلسه كارگروه اين موضوع فردا با حضور نمايندگان سازمان و فدراسيون فوتبال، مسئولان دو باشگاه، سازمان خصوصي سازي و نهادهاي مرتبط در محل سازمان تربيت بدني برگزار خواهد شد تا طي آن راه‌هاي اجرايي و عملياتي پروسه واگذاري سهام دو باشگاه مورد ارزيابي و بررسي كارشناسي قرار گيرد.
از آنجا كه در 4 سال گذشته كارهاي اوليه و مقدماتي اين مسئله از سوي سازمان تربيت بدني و همينطور سازمان خصوصي سازي انجام شده، پيش بيني مي شود كه با توجه با تاكيد رئيس جمهوري، روند پيگيري و اجراي واگذاري استقلال و پرسوليس به مردم با شتاب و سرعت لازم پيش رفته و عملياتي شود.
احمدي نژاد 26 ارديبشت ماه و در نامه اي به علي آبادي تاكيد كرد: به منظور ارج نهادن به علاقه و احساسات پرشور و ارزشمند مردم و توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس لازم است طرح واگذاري اين دو مجموعه بزرگ ملي به طرفداران اين تيم ها در دستور كار قرار گيرد.
در اين نامه تاكيد شده بود:

 اگر چه دولت در سال هاي گذشته همواره با حمايت از اين دو باشگاه در راستاي شادي مردم و هواداران آنها از هيچ تلاش و كوششي فروگذار نكرده؛ اما به منظور ارج نهادن به علاقه و احساسات پرشور و ارزشمند مردم و توسعه و پيشرفت هر چه بيشتر اين باشگاه ها لازم است طرح واگذاري اين دو مجموعه بزرگ ملي به طرفداران اين تيم ها در دستور كار قرار گيرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)