پرسپولیس نیوز : کادر فنی تیم ملی در جلسه‌ای با علی دایی در خصوص پولادی گفت‌وگو کرد.

 بهبودی مهرداد پولادی و تمرینات او برای همراهی تیم ملی و رفع مصدومیت این بازیکن یکی از برنامه‌های اصلی کارلوس کی‌روش است و شاید به همین دلیل است که وی با وجود مصدومیت به تیم ملی شد.

در همین زمینه و پس از اردوی تیم ملی جلسه‌ای بین دستیاران کارلوس کی‌روش و علی دایی در خصوص آخرین وضعیت پولادی برگزار شد و مقرر گردید این بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال کند و در پاره‌ای از اوقات که پرسپولیس به اردو می‌رود زیر نظر بدنساز تیم ملی تمرینات خود را دنبال کند.

در حال حاضر پولادی تمرینات خود را زیر نظر بدنساز تیم دنبال می‌کند.

 *خبری دیگر از قرمزپوشان اینکه محمدرضا خلعتبری به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دو روز آینده باید استراحت کنند و حضورش در بازی بعدی پرسپولیس مقابل پدیده شاندیز در چارچوب جام حذفی که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود در پرده‌ای از ابهام قرار گرفت.

به احتمال فراوان خلعتبری به بازی روز چهارشنبه نخواهد رسید.

* پس از اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چندی پیش به بازیکنان قول داده بود تا یک دستگاه ماشین لباسشویی طبق حواله‌ها به آنها بابت موفقیت‌شان در چند بازی نیم فصل اول اهدا کند ابتدا علی رغم پیگیری بازیکنان پرسپولیس این حواله‌ها پوچ درآمد اما پس از پیگیری‌های لازم بالاخره نامی، عضو هئیت مدیره قرمزپوشان به وعده خود عمل کرد و بازیکنان پرسپولیس نیز طی چند روز گذشته با آوردن خودرو به دنبال بردن ماشین‌های لباسشویی بودند.

*کریم باقری، دستیار علی دایی نیز در مورد وضعیت پرسپولیس و خودش گفت: من فعلا هیچ حرف خاصی برای گفتن ندارم و حالا باید ببینم که در آینده چه اتفاقی برای نشستنم روی نمیکت می‌افتد، ان‌شاالله بعدها درباره همه چیز حرف‌هایی را بیان خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)