پرسپولیس نیوز : جلسه شورای معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس امروز به ریاست محمد رویانیان برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه شورای معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس امروز از ساعت یازده به مدت بیش از دو ساعت با حضور محمد رویانیان، بهروز منتقمی، محمد پنجعلی، محمود سالارکیا، دکتر علیرضا اسماعیلی، حمید استیلی، امیدعلی پورحسن، امیر حسینی، علی اکبری آشوری، داریوش سودی و حسین قدوسی در سه محور برگزار شد.

تصمیم‌گیری برای احداث موزه پرسپولیس

در شروع این جلسه معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه‌های خود برای شش ماهه دوم را تشریح کرد. از مسائل مطرح شده در این بخش، احداث و راه‌اندازی موزه پرسپولیس بود که در این ارتباط مقرر شد برای این منظور ساختمانی در نظر گرفته شود.

دکتر اسماعیلی در این نشست برنامه‌های متعددی را برای امور فرهنگی اعلام داشت که بیش از پنج مورد به تصویب رسید.

بانوان هوادار ساماندهی می‌شوند

از دیگر مسائل مطرح شده در مباحث فرهنگی برگزاری همایشی در زمینه ساختارسازی و اصلاحات برای توسعه فوتبال پایه و بزرگسالان بود که مقرر شد کمیته فرهنگی پیگیری‌های لازم در این ارتباط را انجام دهد.

محمد رویانیان در این نشست بر تلاش همه بخش‌های باشگاه برای توسعه فوتبال پایه به عنوان زیر ساخت توسعه و پیشرفت تیم بزرگسالان تاکید کرد.

ساماندهی و ثبت نام بانوان هوادار پرسپولیس در سایت رسمی باشگاه، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی هم از موارد تصویب شده در این نشست بود.

پنجعلی : باید صبور بود و از تیم بزرگسالان حمایت کرد

در جلسه امروز، محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس هم گزارشی از روند تیم و وضعیت آن ارائه کرد و خواستار حمایت همه جانبه کادر فنی و اعضای تیم شد.

پنجعلی در صحبت‌های خود گفت: این تیم ساخته می‌شود. نباید فقط به بازی نفت توجه کرد. باید بازی‌های قبلی را هم در نظر بگیریم. الان برای قضاوت کلی و نهایی زود است چون این تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند و کم کم نفرات با یکدیگر هماهنگ می‌شوند.

پنجعلی در این نشست خواستار حمایت همه جانبه از باشگاه و هواداران، کادر فنی و اعضای تیم بزرگسالان پرسپولیس شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم در اینباره گفت: اینکه مدیر تیم بزرگسالان نسبت به کادر فنی‌، کادر سرپرستی و کل تیم نظر مثبت دارد، نشان از همدلی حاکم بر تیم دارد که باعث پیشرفت می‌شود. از آقای پنجعلی به عنوان مدیر تیم می‌خواهیم با اخذ نظرات کادر فنی هر پیشنهادی که برای تقویت و سربلندی تیم لازم است را به باشگاه اعلام کنند تا در دستور کار قرار بگیرد.

دستور کار نشست بعدی شورا مشخص شد

در این نشست، همچنین درباره دستور کار جلسه آینده شورای معاونان و مدیران صحبت شد و برنامه‌های آکادمی و تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس که از سوی حمید استیلی مدیر آکادمی ارائه خواهد شد و همچنین تعیین محل تامین اعتبار بودجه فرهنگی و اجتماعی باشگاه در دستور جلسه نشست بعدی قرار گرفت. ارائه گزارش و برنامه‌های معاونت ورزشی نیز در جلسه بعدی شورای معاونین و مدیران مطرح و پس از بررسی تصویب خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)