اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز نشستی را با اعضای کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی برگزار کردند.

جلسه اعضای فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس ساعت ۱۱:۱۵ امروز در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در این جلسه مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، علی رغبتی، محمد فیاض و غلام محمدعلیپور اعضای هیأت مدیره حضور داشتند. همچنین پیشکسوتانی چون علی پروین، حمید استیلی، محمود خردبین، محسن خلیلی و سپهر حیدری از دیگر حاضران در جلسه بودند.

در این نشست پیشکسوتان پرسپولیس به بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات و حواشی این تیم پرداخته و این مسائل را با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند. از نکات جالب جلسه امروز می‌توان به غیبت یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی که جز مدعوین بودند اشاره کرد.

برخی از اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در مجلس جلسه حضور داشتند.

مهدی فروردین ،سارا فلاحی، احسان حاجی‌زاده هاشمی، زارع، احمد دنیامالی از نمایندگانی بودند که در این جلسه شرکت کردند البته غیبت مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این جمع انتقاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس را در پی داشت و وی اعلام کرد عجیب است با وجود اینکه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شود هیچ یک از مدیران این وزراتخانه در جلسه شرکت نکردند.

نمانیدگان مجلس نسبت به شرایط درآمدزایی باشگاه ها و بحران های مالی آنها مسائلی را مطرح کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)