خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برگزاری جلسه با مانوئل ژوزه و علی کریمی خبر داد.

محمد رویانیان درباره حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفت: با توجه به نیازی که احساس می‌کردیم گل‌محمدی به عنوان مربی در کنار مانوئل ژوزه قرار گرفت و امروز کارش را با پرسپولیس آغاز کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است گل‌محمدی جانشین ژوزه شود، عنوان کرد: مطمئن باشید این مربی با این تفکر به پرسپولیس نیامده و قرار هم نیست این اتفاق رخ بدهد. با توجه به نیازی که به وجود مربی ایرانی بود و گل‌محمدی نیز شناخت خوبی از لیگ داشت او را به پرسپولیس آوردیم. ژوزه نیز از حضور گل‌محمدی استقبال کرد.

 

ما نیاز به یک مربی داشتیم که ارتباط خوبی بین بازیکنان و سرمربی تیم برقرار کند و فضای لیگ برتر فوتبال ایران را به مربیان خارجی پرسپولیس بهتر بشناساند که خوشبختانه آقای گل‌محمدی این مسئولیت را پذیرفت.

 

 

رویانیان، علی کریمی را یکی از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس خواند و گفت: در خصوص کریمی به گونه‌ای تصمیم گیری خواهد شد که به سود پرسپولیس و هواداران و این بازیکن باشد.

رویانیان درباره آخرین شرایط  کریمی اظهار داشت:‌ ژوزه به این بازیکن امروز اجازه تمرین نداد. کریمی متعلق به باشگاه است و این موضوع یک مسئله خانوادگی است که باید به درستی حل شود. باید تصمیمی بگیریم که به سود پرسپولیس و هوادارانش باشد.

وی با اعلام اینکه فردا سه شنبه نشستی با علی کریمی و “مانوئل ژوزه” خواهد داشت تا شاید مشکل به وجود آمده به صورتی برطرف شود، خاطر نشان کرد: اگر قرار به اخراج علی کریمی باشد، بدون تعارف این خبر را اعلام خواهیم کرد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)