مرجع خبری پرسپولیس : جلسه مشترک حبیب کاشانی و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.


در جلسه ای که صبح امروز (دوشنبه) با حضور سرپرست باشگاه و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد، طرفین، دیدگاه‌های خود را درباره وضعیت تیم و مشکلات و مسائل موجود، مطرح کردند.
در این جلسه که با حضور حبیب کاشانی، زلاتکو کرانچار و حسین عبدی برگزار شد، ذهنیت‌های موجود در خصوص مشکلات کادر فنی مورد بحث قرار گرفت و سرمربی و مربی تیم، در حضور کاشانی دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه، تأکید بر رفع سوءتفاهم‌ها و تلاش برای ایجاد اتحاد و همدلی هرچه بیشتر در مجموعه کادرفنی تیم بود.
زلاتکو کرانچار سرمربی و حسین عبدی مربی‌ تیم، پس از پایان این جلسه در گفت و گوئی با ابراز رضایت از برگزاری این جلسه و نتایج حاصل از آن، این نشست را بسیار مثبت و راه‌گشا توصیف کردند.
زلاتکو کرانچار در خصوص جلسه کادرفنی با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه گفت: لازم بود پیش از این جلسه‌ای را برگزار می‌کردیم که متأسفانه تا به امروز شرایط مهیا نشده بود.
وی افزود: از حضور در جلسه بسیار خوشحال و راضی هستم و امیدوارم چنین جلساتی ادامه داشته باشد.
بر اساس این گزارش در این جلسه مقرر شده است حبیب کاشانی و کادرفنی تیمة هفته ای یک بار با تشکیل جلساتی مشترک به بررسی آخرین وضعیت تیم و ارزیابی مسائل مربوطه بپردازند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)