مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و ملوان با حضور سرپرستان، ناظران و مسئولان برگزاری این مسابقه، برگزار شد.

نشست هماهنگی پیش دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و ملوان با حضور مسئولان دو تیم پرسپولیس و ملوان و مسئولان برگزاری بازی برگزار شد.

در این نشست محمود خوردبین (سرپرست تیم پرسپولیس)، رضا ریاضتی (مدیر رسانه ای پرسپولیس)، بهمن صالح نیا (نماینده ملوان)، محمود رمضانی (رئیس هیات فوتبال بندر انزلی)، کریم مسافری (نماینده هیئت فوتبال استان گیلان)، ابوالقاسم جوادزاده (نماینده فرماندهی انتظامی بندر انزلی)، نقی پورحسن (نماینده روابط عمومی هیئت فوتبال انزلی) و جلال مرادی (ناظر بازی) حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد، 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس تعلق گیرد. ملوان با لباس های آبی و پرسپولیس با لباس های قرمز در این دیدار به میدان می روند. ضمن اینکه بلیت فروشی از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ بهمن صالح نیا در بخشی از این نشست، به نقل از خاطرات گذشته و بازی های به یادماندهی محمود خوردبین پرداخت. وی یکی از این خاطرات را چنین بیان کرد: در جام تخت جمشید در حالی که ملوان یک بر صفر از پرسپولیس جلو بود، محمود خوردبین با سه پاس گل زیبا، سه گل را برای پرسپولیس رقم زد. در این مسابقه، صفر ایرانپاک (دو گل) و علی پروین، گل های سرخپوشان را به ثمر رساندند. این دیدار میهمانان ویژه ای همچون سعید راد و مرحوم فردین را نیز در جایگاه داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)