پرسپولیس نیوز: جلسه هماهنگی دیدار دو تیم پرسپولیس و شاهین بوشهر برگزار شد.

نشست هماهنگی دیدار دو تیم پرسپولیس و شاهین بوشهر با حضور جلال مرادی ناظر بازی، حیدر شکور ناظر داوری، مسوولان ارشد هیات فوتبال بوشهر و استان بوشهر، یگان ویژه، نیروی انتظامی، اورژانس ورزشگاه و سایر نهادهای ذیربط و نمایندگان دو تیم برگزار شد.

بر اساس مصوبات جلسه، تیم پرسپولیس با لباس قرمز و شاهین با لباس سفید به میدان خواهند رفت. گلر پرسپولیس پیراهن مشکی و گلر شاهین لباس سبز بر تن خواهند کرد.

در این جلسه که مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای دو تیم نیز حضور داشتند افشین پیروانی ضمن اشاره به حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در فرودگاه و مقابل هتل و تشکر از استقبال پرشور بوشهری‌های دوستدار پرسپولیس با توجه به توقف سی دقیقه ای سرخ ها مقابل هتل درخواست کرد به هنگام ورود و خروج اعضای تیم در هتل و ورزشگاه و فرودگاه تدابیر لازم اندیشیده شود.

همچنین جایگاه تماشاگران دو تیم مورد بررسی قرار گرفت و درباره استقرار هواداران پرسپولیس در استادیوم نیز صحبت‌هایی از سوی مدیر تیم پرسپولیس مطرح شد.

بعد از استقبال شدید هواداران پرسپولیس در بوشهر و با مساعدت باشگاه شاهین، جایگاه اختصاص یافته به هواداران پرسپولیس در ورزشگاه، از ۱۰ درصد به ۳۵ درصد افزایش یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)