خبرگزاری پرسپولیس : جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس و راه آهن از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه و دست اندرکاران برگزاری این مسابقه در سازمان لیگ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نوذر رودنیل نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری این بازی از حاضرین خواست تصمیم های گرفته شده را به بخش های مربوطه منتقل کنند، چون بارها در بازی های شهرستان ها دیده شده است که در جلسه هماهنگی پیش از بازی تصمیماتی گرفته می شود که متاسفانه به اجرا در نمی آید.

در این جلسه همچنین روی استفاده از کارت شناسایی و همچنین همرنگ نبودن لباس بازیکنان داخل تیم با افراد روی نیمکت تاکید شد.

در این بازی پرسپولیس با لباس یک دست قرمز و راه آهن با لباس یکدست سفید در زمین حاضر خواهند شد.

سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم پرسپولیس در این نشست نگرانی باشگاه از مسائل و اشتباهات داوری را مطرح کرد. وی همچنین خواستار آن شد که کادر داوری کاملا نسبت به این مساله توجیه شوند که در همه حال عدالت را رعایت کنند و سهوا تحت تاثیر مسائل حاشیه ای بازی، بویژه فشارهایی که از داخل زمین و از کنار زمین وارد می شود قرار نگیرند.

در این جلسه رضا ریاضتی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس پیشنهاد کرد، در جلسات هماهنگی نماینده صدا و سیما هم حضور داشته باشد تا درباره استقرار دوربین ها و حوزه عمل آنها نیز هماهنگی های لازم صورت بگیرد که بنابر اعلام رودنیل و بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ این مساله از الزامات آئین نامه است که برای بازی های بعدی مورد توجه قرار می گیرد.

نماینده باشگاه پرسپولیس همچنین در این جلسه خواستار کنترل دقیق تر بر کنفرانس خبری بویژه در پایان بازی بود تا از حضور افراد غیر مسئول و غیر از خبرنگاران در آن جلوگیری شود.

در این نشست، زندی سرپرست تیم راه آهن نیز با توجه به انتقال اعضای تیم راه آهن از هتل اسپیناس خواستار در نظر گرفته شدن اسکورت پلیس بود که نماینده راهنمایی و رانندگی اعلام کرد در این ارتباط تلاش خواهد شد اما مسئولان راه آهن باید قبل از این مراتب را کتبا به اطلاع نیروی انتظامی می رساندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)