مرجع خبری پرسپولیس : هوار ملا محمد بازیکن عراقی سرخپوشان دیروز میهمان باشگاه بود.

هوار ملا محمد که این روزها در صدر شایعات برخی رسانه‌ها قراردارد امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس به تمام شایعات پایان داد.
هوار که دبروز برای نهار میهمان باشگاه بود در طول صحبت‌های خود بسیار محجوب نشان می‌داد و خود را عاشق فوتبال می نامید و بارها عنوان کرد با تمام مشکلات موجود هنوز برای خود افتخار می داند در پرسپولیس حضور دارد. وی عنوان کرد زمانی که به پرسپولیس دعوت شدم تمامی دوستانم به من تبریک گفتند. پرسپولیس اغراق نیست بگویم در عراق هم مانند ایران محبوب است و مردم منطقه ما به طور کامل اخبار این تیم را دنبال می‌کنند و بسیاری طرفدار این تیم هستند.
هوار در صحبت‌هایش از تیترها و مصاحبه های خیالی از قول او نوشته شده انتقاد داشت و اعلام کرد با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده است و تمام مصاحبه‌های که از قول او منتشر شده کذب است و تنها یک بار هفته گذشته با سایت باشگاه مصاحبه کرده است. هوار همچنین از وپیشنهاد تیم‌های دیگر خبر داد و درپاسخ به این پیشنهادات گفت به همه تیم‌ها می گویم در اران غیر از پرسپولیس در تیم دیگری بازی نخواهم کرد.
هوار گلایه‌هایی هم نسبت به باشگاه داشت که بیان کرد. بعد از شنیدن صحبت های هوار مدیرعامل باشگاه توضیحاتی برای هوار داد که این توضیحات موجب شد هوار کاملاً قانع شود و به این نکته نیز که دیگر گلایه‌ای از باشگاه ندارد اشاره کرد.
هوار بارها در صحبت‌هایش عنوان کرد برای خود افتخار می‌داند در تیم پرسپولیس است و برای پول به این تیم نیامده. او عنوان کرد

                                         

 پولی که از پرسپولیس می گیرد را از تیم‌های دیگر نیز می توانست بگیرد ولی اعتبار این باشگاه موجب شده به این تیم بیاید. او گفت امسال آرزوی ورزشی‌اش قهرمانی با پرسپولیس است.
در پایان جلسه و نهار امروز قرار شد هوار روز شنبه به هیات فوتبال مراجعه کند و بعد از آن در تمرینات حاضر شود. هوار در پایان گفت اگر حمایت شود امسال یکی از بهترین‌هاست. او اشاره می‌کرد بازیکنان عراقی مانند بازیکنان ایرانی احساتساتی هستند و نسبت به حمایت و تشویق بسیار عکس‌العمل مثبت نشان می‌دهند.
در جلسه علاوه بر مدیرعامل و هوار، مدیر برنامه و دو تن از مدیران باشگاه نیز حضور داشتند.
با حضور دیروز هوار و مذاکرات صمیمانه‌ای که با مدیرعامل داشت یک بار دیگر تیر حاشیه سازان و جنجال سازان پرطرفدارترین تیم آسیا به سنگ خورد. با پایان یافتن سناریوی هوار باید دید رسانه‌های حاشیه سازی که تنها راه جذب مخاطب را خبر سازی کذب علیه باشگاه‌های مردمی می‌دانند برای جذب مخاطب چه داستان جدید دیگری را شروع خواهند کرد

                                     

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)