پرسپولیس نیوز : جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی صبح امروز برگزار شد که محمد رویانیان پس از گذشت ۲۵ دقیقه وارد وزارت ورزش شد و سپس به نشانه قهر این نشست را ترک کرد.

با دستور مسئولان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد. مسئولان وزارت خیلی سعی کردند که شب گذشته و امروز در تماس‌های تلفنی کلیه اعضا را دور یکدیگر جمع کنند اما با وجود تلاش‌های انجام شده، علی پروین و محمود خوردبین در جلسه امروز حضور پیدا نکردند. البته رویانان نیز قصد شرکت در این جلسه را نداشت ولی با اصرار وزارت دقایقی در این جلسه حضور پیدا کرد و پس از 25 دقیقه وزارت ورزش را ترک کرد. این در شرایطی است که گفته می‌شود اصلا رویانیان به دیدار وزیر ورزش نرفته و فقط با معاون او دیداری داشته است اما در نیمه‌های جلسه به نشان قهر وزارت ورزش را ترک کرده است.

در جلسه ای که در دفتر وزیر برگزار شد، عباسی، کامبوزیا و مالکی حضور داشتند تا در خصوص اتفاقات اخیر پرسپولیس به گفت و گو پرداختند این درحالی است که مالکی و کامبوزیا پس از این جلسه حاضر به گفت‌گو نشدند و سریعا وزارت ورزش را ترک کردند.

گفته می‌شود از رویانیان خواسته‌ شده که با استعفای خود موافقت کند اما او مخالفت کرده است این در شرایطی است که در حدود چندین بار با علی پروین و خوردبین تماس گرفته شده اما آنها حاضر به حضور در این جلسه نشدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)