پرسپولیس نیوز : جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز برگزار شد.

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با حضور کلیه نفرات برگزار شد. در این جلسه در خصوص بازی مقابل پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان بحث و تبادل نظر شد و هیئت مدیره از زحمات رویانیان و پروین تقدیر ویژه‌ای کرد و برای علی دایی نیز در بازی مقابل تراکتورسازی آرزوی موفقیت کرد.

همچنین پس از این نشست هیئت مدیره پرسپولیس از کلیه هواداران این تیم خواست تا در روز پنج‌شنبه به ورزشگاه آزادی بیایند و از تیم خود حمایت کنند.

در این نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس گزارشی از بازی با ستارگان میلان ارائه کردند و علی پروین نیز گزارشی از وضعیت تیم پیشکسوتان پرسپولیس داد.

 

در این نشست که به ریاست محمد صادق اکبری برگزار شد، محمد رویانیان، علی پروین، محمد حسین نامی، جمشیدی، بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه حضور داشتند. برای این نشست با توجه به صحبت‌ها درباره برگزاری دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان از حمید استیلی مدیر عامل شرکت پیشکسوتان نیز دعوت شد.

 

بهروز منتقمی درباره مسائل مطرح شده در این نشست و نتایج آن به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: هیأت مدیره در این نشست حمایت کامل خود را از تیم فوتبال پرسپولیس که به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کرد و از بازی ستارگان فوتبال پرسپولیس و میلان اعلام کرد.

در این نشست که به ریاست آقای محمد صادق اکبری برگزار شد، از اقدامات مدیریت باشگاه در برپایی بازی با میلان و همچنین تلاش‌های آقای پروین در برقراری وحدت بین پیشکسوتان به واسطه برگزاری این دیدار، تقدیر و تشکر صورت گرفت. هیات مدیره ضمن تقدیر از برنامه‌ای که باعث ایجاد دوستی‌ها بین نسل‌های مختلف پرسپولیس شد و فضای پر نشاطی که ایجاد کرد حمایت کامل خود را نیز اعلام نمود.

 

قائم مقام پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعضای هیأت مدیره همچنین با ابراز خرسندی از خوشحالی هواداران به خاطر قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول، کسب این عنوان را به اعضای تیم بویژه به علی دایی و کادر فنی تبریک گفتند و از کسب این موفقیت با وجود تمام مشکلاتی که بر سر راه بود قدردانی کردند و آن را نشان تدبیر و درایت موجود دانستند.

 

هیأت مدیره پرسپولیس با اشاره به اینکه امروز ترکیب خوبی از بازیکنان جوان آینده‌دار و با تجربه‌ها در تیم گرد آمده‌اند، حمایت کامل خود از تیم و سرمربی را تا کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل، اعلام کردند.

اعضای هیأت مدیره در پایان جلسه بار دیگر با تقدیر و تشکر از آقای رویانیان به خاطر اقداماتی که در تیم و برای برگزاری بازی میلان انجام دادند از تدبیر آقای پروین برای شکسته شدن فاصله بین نسل‌ها و همدلی بوجود آمده در تیم پیشکسوتان قدردانی نمود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)