جلسه بازیکنان داماش گیلان با مدیرعامل این باشگاه حواشی زیادی را در پی داشت.

به گزارش اوج ، بازیکنان داماش قبل از دیدار با فولاد خوزستان به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی شان قصد اعتصاب داشتند که امیر عابدینی مانع این کار شد. عابدینی به بازیکنان اعلام کرد درباره عدم دریافت پول حق با آنها است اما این مساله دلیل نمی شود که تمرینات تعطیل شود.

به هر حال بازیکنان تمرین را انجام دادند و پس از آن در جلسه با مدیرعامل شرکت کردند. عابدینی به بازیکنان وعده پرداخت مطالبات را داد و اعلام کرد تا نیم فصل 50 درصد از مبالغ قراردادها پرداخت می شود اما برخی بازیکنان از این مساله دلخور بودند که این موضوع را علنی کردند و جلسه به حاشیه کشیده شد. اعتراض اول را سعید حلافی انجام داد که خطاب به عابدینی گفت: «پول ندارم کفش بخرم!» عابدینی هم با شنیدن این جمله عصبانی شد و هر آنچه نباید را به او نسبت داد. همچنین از این جلسه خبر رسیده پر عابدینی به ابوالفضل حاجی زاده هم گرفته و او از جلسه اخراج شده است.

به هر حال با پایان یافتن این جلسه تمرینات داماش برای دیدار با استقلال پیگیری می شود و جالب اینکه حلافی و حاجی زاده در با تیم بدون هیچ مشکلی تمرین می کنند، هرچند که این دوبازیکن مقابل فولاد خوزستان بازی نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)