هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برگزاري فينال جام حذفي در ورزشگاه آزادي بهترين حالت ممکن است که براي پرسپوليس اتفاق افتاده است.

پژمان جمشيدي گفت: ورزشگاه آزادي به عنوان ميزبان فينال جام حذفي انتخاب شد و از اين بهتر براي پرسپوليس نمي‌شد. اين قرعه بهترين حالت ممکن براي پرسپوليس بود و آرزوي مسئولان باشگاه پرسپوليس بود که در تهران فينال جام حذفي را بازي کنند و بايد از اين موقعيت عالي استفاده کنند.

هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: البته سپاهان تجربه بردن فينال جام حذفي را در تهران دارد. آنها تيم با تجربه‌اي هستند و به هيچ وجه دست و پا بسته نخواهند بود. سپاهان همين 2 هفته پيش توانست استقلال را در تهران از جام حذفي حذف کند و چند روز قبل 10 نفره مقابل استقلال در آزادي بسيار خوب کار کرد و روي بد شانسي مساوي کرد. به هر حال پرسپوليس کار بسيار سختي دارد اما بهترين حالت ممکن براي پرسپوليس شد و بايد قدر اين اتفاق را بداند و بهترين استفاده ممکن را از آن ببرند.

وي در مورد شانس پرسپوليس در جام حذفي گفت: شانس قهرماني هر 2 تيم مساوي است و حتي در آزادي هم نمي‌توان گفت که شانس قهرماني کدام تيم بيشتر است. من پرسپوليسي هستم و خودم دوست دارم پرسپوليس قهرمان شود اما در آن طرف ميدان هم سپاهان است که يک تيم کاملا حرفه‌اي است و انگيزه‌هاي بالايي دارد. پرسپوليس براي رسيدن به قهرماني درجام حذفي بايد خيلي تلاش کند و کاملا هوشيار باشند و اشتباه نکنند تا به هدف‌شان برسند.

جمشيدي در مورد خداحافظي مهدي مهدوي کيا در اين ديدار اظهار داشت: مهدي از اسطوره‌هاي فوتبال‌ ما است و اعتبار زيادي دارد و يک اسم ماندگار در فوتبال‌ ما محسوب مي‌شود. شايد اگر من جاي او بودم، سال قبل خداحافظي مي‌کردم اما به هر حال خودش تصميم گرفته که امسال خداحافظي کند و بايد به تصميمش احترام گذاشت.

وي افزود: براي مهدوي کيا آروزي موفقيت ميِ‌کنم. او به لحاظ شخصيتي طوري است که دست روي هر کاري بگذارد، موفق مي‌شود.
من خاطرات زيادي با مهدوي کيا دارم و در زمان بازيگري‌اش نسبتا بي‌حاشيه بود و بين مردم بسيار محبوب است.
خاطرات مهدوي کيا براي مردم ماندگار است به خصوص گلي که به آمريکا در جام جهاني زد. مهدوي کيا گلهاي بسيار زيبايي هم با پيراهن تيم ملي به چين زد که در ياد و خاطره همه مردم و علاقه‌مندان به فوتبال در ايران خواهد ماند.

جمشيدي در پايان گفت: فينال جام حذفي بازي پر بيننده‌اي است و قطعا هم تماشاگران زيادي به استاديوم مي‌روند. به نظر من مهدوي کيا در بازي مناسبي از فوتبال خداحافظي خواهد کرد و اميدوارم اين ديدار خاطره خوبي هم برايش شود و با قهرماني پرسپوليس خداحفاظي کند. اين فرصت براي بسياري از بازيکنان فوتبال ايران پيش نيامد و خدا را شکر که براي مهدوي کيا چنين فرصتي پيش آمده است تا در يک بازي بزرگ از فوتبال خداحافظي کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)