پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس معتقد است که دروازه بان اسبق این تیم طلبی ندارد.

در حالی که احمدرضا عابدزاده بارها اعلام کرده که به دنبال دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس است اما این باشگاه معتقد است که مطالبات عابدزاده پرداخت شده و این مربی از باشگاه طلبی ندارد.

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس  این خبر را تایید کرد.

وی درباره جلسه روز سه شنبه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرار است در این نشست درباره آیین نامه انضباطی باشگاه و برخی ایرادات آن بحث و تبادل نظر کنیم. ضمنا قرار است نسبت به قراردادها یک بازنگری صورت بگیرد تا قراردادهای آینده تغییراتی را شامل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس نیز همچون استقلال قصد تغییر قراردادهای بازیکنان را دارد گفت: این موضوع در زمان دکتر گودرزی پیشنهاد شده بود اما بحث بازنگری ما متفاوت است. ما می خواهیم قراردادها را با دقت بررسی کنیم و حتی اگر لازم بود درباره قراردادهای بازیکنان پیشنهاداتی را به فدراسیون فوتبال بدهیم. اگر هم در نحوه بستن قراردادها تغییراتی ایجاد شود دیگر شامل قراردادهای قبلی نخواهد شد و در واقع در قراردادهایی که در نیم فصل و یا پایان فصل منعقد خواهد شد آن تغییرات لحاظ می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید منافع باشگاه را در نظر بگیریم و این حق مسلم ماست که درباره قراردادها بحث کنیم. این موضوع هم شامل قرارداد با بازیکنان داخلی می شود و هم خارجی ها.

جمشیدی درباره آخرین وضعیت آنتونی گولچ گفت: ایشان باشگاه را ترک کردند و به دنبال شکایت رفتند اما طبق پیش بینی های قراردادی ایشان تنها کمیته انضباطی باشگاه و فدراسیون فوتبال مجاز به رسیدگی است و بردن پرونده به فیفا فایده ای نخواهد داشت زیرا آنها رسیدگی نمی کنند. ما به این بازیکن پیغام داده ایم که به ایران بیاید و اینجا مشکلش را حل کند اما پاسخی نداده است. ضمنا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه زده ایم و خواستار رسیدگی شده ایم قرار است کمیته انضباطی نتیجه را به ما اعلام کنند.

وی درباره این موضوع که گفته می شود قرارداد باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن اوکراینی ترکمنچای است گفت: این مساله در حوزه وظایف ما نیست و باید کمیته فنی باشگاه درباره آن نظر بدهند.

جمشیدی درباره انتقادات اخیر علی دایی از باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم دریافت مطالباتش بیان داشت: آقای دایی بازیکن بزرگی بوده و در سطح ملی و باشگاهی افتخارات بسیاری کسب کرده و برای باشگاه پرسپولیس هم زحمات فراوانی کشیده است. منتهی ما یکسری اظهارات نسبت به بحث مطالبات ایشان داریم که به کمیته انضباطی ارایه کرده ایم و منتظریم پاسخ آن مشخص شود. همانطور که گفتم آقای دایی افتخار فوتبال ایران است و ما دلمان نمی خواست با ایشان وارد این بحث ها شویم اما قطعا آقای دایی اگر حق وحقوقی داشته باشد و کمیته انضباطی آن را مشخص کند خودمان را ملزم به پرداخت آن می دانیم.

وی در پایان درباره اینکه آیا احمدرضا عابدزاده از باشگاه پرسپولیس طلبی دارد گفت: آخرین خبری که بنده دارم این است که ایشان طلبی ندارد و اگر هم داشته قبلا مطالبات خود را گرفته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)