پرسپولیس نیوز: رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: ۳ میلیارد تومان توسط یکی از شرکت‌های وابسته به صندوق به صورت قرض به پرسپولیس داده شده و ما نگران بازگشت این پول نیستیم.
 
محمد جمشیدی در مورد اینکه شنیده می‌شود قرار است برای باز پس گرفتن 3 میلیارد تومانی که از حساب صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس واریز شده شکایت شود، اظهار داشت: من هیچ‌وقت حرفی از شکایت نزده‌ام اما در تلویزیون دیدم طاهری گفت این مبلغ توسط یکی از شرکت‌های وابسته به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به صورت قرض به پرسپولیس داده شده است.
 
وی ادامه داد: جای نگرانی نیست چون می‌دانیم این قرض از طرف باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شود ضمن اینکه کمک کردن به باشگاه‌های مردمی پرسپولیس و استقلال ایرادی ندارد و راه دوری نمی‌رود.
 
رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان عنوان کرد: قرض دادن و پس دادن پول مطمئناً حساب و کتاب خاص خودش را دارد. من در پرداخت این قرض نقشی نداشته‌ام و طاهری و رئیس شرکت ساختمانی که این پول را قرض داده باید با هم تعامل داشته باشند.
 
جمشیدی در پاسخ به این سؤال که آیا برای پس دادن این پول زمان خاصی را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده، گفت: من چند روزی است که به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان آمده‌ام و هنوز وارد جزییات کار نشده‌ام.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)