پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استعفای رویانیان به دلیل کسر یک امتیاز قابل قبول و قانع‌کننده نیست.

محمد جمشیدی درباره استعفای محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و تشکیل جلسه هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: جلسه امروز از پیش برنامه‌ریزی شده بود و در اواخر جلسه به ما خبر دادند که رویانیان استعفا داده و به خاطر اینکه در اواخر جلسه این موضوع مطرح شد خیلی در مورد آن صحبت نکردیم.

وی ادامه داد: هنوز دلیل استعفای رویانیان را نمی‌دانیم، البته متن استعفای ایشان در جلسه خوانده شد اما خیلی واضح و مشخص نبود. رویانیان قطعا به خاطر کسر یک امتیاز استعفا نداده است چون این دلیل را هیچ‌کس از هوادار تا کارمندان باشگاه نمی‌توانند قبول کنند.  به خاطر یک ترقه میدان جنگ را خالی نمی‌کنند. فکر نمی‌کنم این دلیل قانع‌کننده‌ای باشد. ایشان باید سه‌شنبه هفته آینده در جلسه هیئت مدیره شرکت کند  تا ببینیم دلیل ناراحتی‌اش چیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رویانیان زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده عنوان کرد: باید کمی حرفه‌ای باشیم. ما بزرگترین باشگاه ایران هستیم و من حتی در جمع هیئت مدیره گفتم حرفی که می‌زنیم باید حرفه‌ای باشد. ما قوانین فدراسیون فوتبال ایران را پذیرفتیم و با این قوانین وارد لیگ شدیم حالا اگر حرفی هم می‌زنیم باید قانونی باشد. کمیته انضباطی از پرسپولیس یک امتیاز کم کرده و ما قطعا از راه حقوقی این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

جمشیدی گفت: حالا که وضعیت پرسپولیس خوب است، در بالای جدول قرار دارد، مربی خوبی بالای سر تیم است، بازیکنان تاثیرگذاری دارد و تمام شرایط برای قهرمانی مهیا است نباید در هیئت مدیره و راس باشگاه پرسپولیس صحبتی را مطرح کنیم که به نفع باشگاه نیست.

جمشیدی اضافه کرد: هر اتفاقی که رخ می‌دهد باید عکس‌العمل مسئولان باشگاه منطقی باشد. من نمی‌توانم بگویم هیئت مدیره با استعفای رویانیان موافقت می‌کند یا مخالفت چون واقعا دلیل این استعفا را نمی‌دانیم. شاید هم بعد از اینکه خود رویانیان در جلسه هیئت مدیره حاضر شد با این تصمیم او موافقت یا مخالفت شود. با یک متن مختصر نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی فشاری برای استعفای رویانیان وجود داشته، گفت: اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. امروز از وزارت ورزش استعفای رویانیان را استعلام کردیم اما آنها هم در جریان نبودند و به ما گفتند هیئت مدیره در این خصوص تصمیم‌گیرنده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شنیده می‌شود امیر عابدینی و علی پروین دو گزینه محتمل برای جانشینی رویانیان هستند، تاکید کرد: هنوز در مورد موافقت یا مخالفت با استعفای رویانیان صحبت نکردیم، چطور در مورد جانشین او صحبت کنیم؟

جمشیدی در خصوص اظهارنظر رویانیان مبنی بر اینکه دیگر در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا نمی‌کند، گفت: مهم نیست؛ باشگاه قائم‌مقام دارد و تا زمانی که جلسه هیئت مدیره تشکیل شود آقای منتقمی کارها را زیرنظر دارند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)