پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:من به عنوان یک عضو هیات مدیره رایم بر این است که با استعفا رویانیان مخالفت شود.

محمد جمشیدی درباره اظهارنظر محمد رویانیان مبنی بر اینکه برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس از استعفای او خوشحال شدند عنوان کرد:من در این شرایط که پرسپولیس به صدر جدول رسیده است نیازی نمی بینم بی جهت آرامش آن را بر هم بزنم.برخی نقل قول ها واقعا بی جهت مطرح می شود و نباید بر زبان آید تا تیم لطمه نبیند.

وی ادامه داد:رویانیان برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است.نتیجه زحمت او،کادر فنی،بازیکنان و سایر اعضای باشگاه بود که تیم به وضعیت امروزش رسیده است.ما صدر جدول هستیم و آرامش می خواهیم.به هیچ قیمتی هم اجازه نمی دهیم که این آرامش از دست برود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه به نظرش منظور رویانیان کدام عضو هیات مدیره بوده است گفت:من در ذهن او نیستم.باید از خودش بپرسید.خدا را شکر گفته است منظورش من نیستم.

جمشیدی درباره اینکه به نظر می رسد منظور رویانیان با علی پروین است خاطرنشان کرد:نمی دانم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا رویانیان به این نتیجه رسیده است که برخی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس از رفتن او خوشحال شدند گفت:رویانیان سالهای سال تجربه مدیریت دارد و لابد در ذهنش جمع بندی هایی داشته است که این حرف را زد.البته برخی اظهارات در ناراحتی مطرح می شود و نباید زیاد به آن پرداخت.

جمشیدی درباره اینکه آیا با این اتفاقات رویانیان در پرسپولیس می ماند یا نه اظهار داشت:من به عنوان یک عضو هیات مدیره رایم بر این است که با استعفا رویانیان مخالفت شود.البته باید نظرات اعضا دیگر را هم شنید و بعد جمع بندی کرد.امیدوارم همه کمک کنیم پرسپولیس در مسیر آرامش به کارش ادامه بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)