پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:ز ابتدا قرار نبود جلسه ای با وزیر برگزار شود  که حالا لغو شده باشد.

محمد جمشیدی درباره وضعیت نهایی محمد رویانیان در پرسپولیس عنوان کرد:پاسخ این پرسش را وزارت ورزش با اطلاعیه ای که صادر کرد داد و نیازی نیست من در این باره اظهارنظری کنم.

وی درباره اینکه به رغم اعلام وزارت ورزش برای ادامه حضور رویانیان در پرسپولیس،وی دو شرط برای ادامه فعالیت گذاشته است اظهار داشت:طبیعتا رویانیان برای گرداندن باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس مشکلات عدیده ای دارد.بنابراین او توقع دارد حمایت شود.در واقع یا پرسپولیس باید خصوصی شود و یا اینکه بودجه مصوب مجلس به باشگاه پرداخت شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه رویانیان پیشنهاد داده است دو عضو جدید برای رفع مشکلات مالی به باشگاه اضافه شوند گفت:من نمی دانم مقصود رویانیان از این دو نفر کیست ولی خودم اینجا اعلام می کنم اگر فردی بتواند هزینه های باشگاه پرسپولیس را پوشش بدهد،نفر اولی هستم که از هیات مدیره کنار می روم تا به باشگاه کمک شود.هیچ بحثی هم ندارم.من یک پرسپولیسی هستم و مهم این است که تیم موفق باشد.واقعا اگر چنین افرادی هستند جایی برای من نیست.

وی درباره لغو جلسه هیات مدیره پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:از ابتدا قرار نبود جلسه ای با وزیر برگزار شود  که حالا لغو شده باشد.این بحث در سطح رسانه ها مطرح بود.

جمشیدی درباره بحث مدیرعاملی علی پروین در پرسپولیس گفت:پروین اسطوره پرسپولیس است.او هرگز به دنبال این نبود که مدیرعامل شود.بحث بر سر خصوصی سازی و حضور پیشکسوتان بود که پروین گفت حاضر است در این مساله ورود کند اما او هرگز به دنبال مدیرعاملی پرسپولیس نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)