پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که به علت دولتی بودن، وزارت ورزش باید به این باشگاه کمک مالی کند.

محمد جمشیدی در مورد اظهار نظر مناف هاشمی مبنی بر اینکه وزارت ورزش به پرسپولیس و استقلال کمک مالی نخواهد کرد، گفت: واقعیت این است که هر 2 تیم در اختیار دولت هستند و اگر قرار است پولی پرداخت نشود باید این 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند. پرسپولیس متعلق به دولت است و طبق روال همیشه باید بخشی از هزینه این باشگاه از طریق دولت پرداخت شود.

وی ادامه داد: به نظر من این صحبت‌ها یک هشدار از سمت وزارت ورزش و جوانان بود تا از فصل بعد دیگر کمکی به پرسپولیس و استقلال انجام ندهند،‌ این اتفاق هم فقط در صورتی می‌تواند رخ دهد که سهام پرسپولیس و استقلال واگذار شود. واگذاری سهام تنها تصمیمی است که می‌تواند این 2 باشگاه را نجات دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به افتتاح صندوق سرمایه گذاری این باشگاه در بورس، اظهار داشت: هر کار اقتصادی که انجام شود می‌تواند کمک حال باشگاه باشد، اتفاقاً آقای رویانیان هم در جلسه هیئت مدیره کاملاً در این مورد توضیح دادند، فقط باید بدانیم که انجام چنین پروژه‌هایی نیاز به زمان دارد.

جمشیدی درباره برگزاری جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس  تصریح کرد: باید این مسئله در هیئت مدیره مطرح شود، برگزاری چنین جشن‌هایی هر چند تبلیغاتی هم باشد باز هم برای باشگاه مفید خواهد بود چون با این برنامه‌ها هم یاد و خاطر گذشتگان زنده می‌شود و هم آنهایی که در الان پرسپولیس هستند متوجه می‌شوند در آینده از آنها تجلیل می‌شود.

وی در مورد جریمه و محرومیت علی دایی توسط کمیته استیناف، گفت: احتمال دارد در این رای تغییری انجام و شاید این مشکل دایی هم به خوبی و خوشی تمام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)