پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کسر یک امتیاز هم سخت است اما این موضوع نباید به پرسپولیس لطمه‌ای بزند.

محمد جمشیدی ابتدا در خصوص انتقاد رویانیان از وی اظهار داشت: اگر من صحبتی کردم فقط جنبه حمایت از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود و از او خواستم تا در جنگی که به قهرمانی ختم می‌شود هرگز پا پس نکشد.

وی افزود: در جلسه هیئت مدیره که برگزار شد من اولین نفری بود که خواستم رویانیان در خصوص درخواستش بیشتر فکر کند، من یک عضو ورزشی هیئت مدیره هستم و در سیستم ورزش مدیرعاملی و باشگاه‌داری فعالیت کردم، یعنی می‌دانم الان درد رویانیان چیست.

جمشیدی یادآور شد: درست است کسر یک امتیاز در این شرایط برای هر تیمی سخت است اما ما نباید برای این موضوع پا پس بکشیم و باید با تلاش زیاد یک امتیاز را فراموش کنیم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم. این امتیاز از استقلال هم کم شده اما آنها کار خودشان را ادامه دادند و من معتقدم در حال حاضر آرامش خیلی از مشکلات ما را حل می‌کند.

جمشیدی در پاسخ سؤالی که به نظر شما روز سه‌شنبه با استعفای رویانیان موافقت می‌شود یا خیر؟ گفت: ما در جلسه قبلی هیئت مدیره به این نتیجه رسیدیم که رویانیان نیاز به آرامش دارد به همین دلیل می‌خواهیم از زبان وی مشکلاتش را بشنویم. به نظر من کسر یک امتیاز و رأی کمیته انضباطی ایشان را ناراحت کرده اما ان‌شاءالله از طریق وکیل باشگاه مشکلات را حل می‌کنیم. رویانیان باید خود را برای جنگ که ماحصل آن یک موفقیت بزرگ می‌شود، آماده کند و به نظرم باید برای از بین بردن تنش‌ها به او کمک کرد. ما الان مدیرعامل، مربی و بازیکنان بسیار خوبی داریم که فقط نیاز به آرامش دارند، به نظرم استعفای رویانیان هیچ دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند و ما باید این را دقیق بدانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)