خبرگزاری پرسپولیس : قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم صحبت هایی را مطرح کرد که با هم می خوانیم.

جمشید زارع در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط خوب نیست و پرسپولیس نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. رده دوازدهمی در شان و جایگاه پرسپولیس نیست و مقصر اصلی این ناکامی مانوئل ژوزه و دستیارانش هستند.

زارع در خصوص عدم موضع گیری هواداران در خصوص مدیریت باشگاه گفت: من نگران هستم که این شرایط در نیم فصل دوم هم گریبان پرسپولیس را بگیرد. آن موقع کاسه صبر هواداران لبریز می شود و ممکن است شعارها به سمت و سوی دیگری برود.

قائم مقام پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد محمد رویانیان تصریح کرد: درست است که به برخی تصمیمات او انتقاد دارم اما انصافا رویانیان تمام تلاش خود را برای ساختن پرسپولیس قدرتمند انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. آمدن ژوزه هم با نظر قاطع کمیته فنی صورت گرفت اما حالا آقایان می گویند از همان اول با ژوزه مخالف بودند! اگر الان پرسپولیس در صدر جدول بود همین آقایان می گفتند که مانوئل ژوزه پیشنهاد ما بوده است! متاسفانه شکست یتیم است و پیروزی چند پدر دارد.

زارع افزود: رویانیان بهترین بازیکنان و کادرفنی را به پرسپولیس آورد و با قدرت از ژوزه حمایت کرد. تا پایان نیم فصل اول هم با وجود فشاری که از هفته پنجم علیه ژوزه وجود داشت حمایت خود را از او ادامه داد. به نظر من اول کادرفنی ، بعد بازیکنان و آخر هم مدیریت در این ناکامی ها مقصر هستند.

زارع ادامه داد: ژوزه نتوانست از نظر روحی و روانی با بازیکنان پرسپولیس ارتباط برقرار کند و همین مسئله معضل بزرگی بود. او نه تنها در برقراری ارتباط مشکل داشت، بلکه هر هفته با یکی از بازیکنان تیمش دچار مشکل می شد. وقتی مربی از نظر فنی ایده آل نباشد، حداقل باید از نظر روحی در شرایط خوبی باشد.

زارع در خصوص ارقام مطرج شده در مورد قرارداد سرمربی پرتغالی گفت: رقم های 7 و 8 میلیارد تومانی درست نیست. برای آوردن ژوزه رقم معقولی را پرداخت کردیم، آمدن او ضرر مالی نداشت اما رفتن او قطعا پرسپولیس را با ضرر مالی مواجه می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)