عبدالله نژاد: هواداران روز جمعه بیایند

مرجع خبری پرسپولیس : دربی امیدهای تهران که می‌توان از آن با نام “دربی کوچک” یاد کرد، روز جمعه همین هفته در مجموعه شهید هرندی تهران واقع در میدان شوش خیابان شهید هرندی برگزار خواهد شد.

 

دیداری که با توجه به رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از رقابت‌های امیدهای تهران و همچنین رقابت دیرینه میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال از جذابیت‌ها و حساسیت‌های خاص خود برخوردار است. به این بهانه گفت و گویی را با منوچهر عبدالله نژاد سرمربی تیم امید پرسپولیس داشتیم:

 

*نظرتان درباره آخرین بازی تیم امید پرسپولیس برابر نفت چیست؟

 

تیم ما در برابر نفت بازی خوبی را به نمایش گذاشت و حتی پس از ده نفره شدن نیز بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان ما از نظر فنی خوب بازی کردند ولی در نهایت در نتیجه گیری موفق نبودند.

 

*این هفته هم باید با استقلال بازی کنید. آیا از این تیم شناخت کافی دارید؟

شناخت نسبی از استقلال داریم. آنها چهار بازی از پنج بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند اما ما در گروه خود تیم‌های قدرتمندتری مثل استیل آذین و نفت را هم داریم. استقلالی‌ها در کسب نتیجه خوب عمل کرده‌اند اما بردهای آنها نزدیک و میلی متری بوده است و توانسته‌اند در دقایق پایانی به پیروزی برسند. آنها درست مانند ما از بازیکنانی استفاده می‌کنند که به عنوان بازیکن امید در تمرینات تیم بزرگسالانشان نیز حضور دارند. من بعضی از بازی‌های آنها را دیده‌ام. استقلال این فصل در دو بازی در دقایق پایانی نتیجه را به سود خود عوض کرده است. اما من به تیم پرسپولیس خیلی امیدوارم و می‌دانم که می‌توانیم بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.


*حرف دیگری هم در مورد این بازی دارید؟

امیدوارم هواداران پرسپولیس برای دیدن این بازی به مجموعه هرندی بیایند. حتی از هواداران استقلال هم دعوت می‌کنم که روز جمعه بیایند چون حضور هواداران باعث گرم و دیدنی شدن بازی خواهد شد.

همچنین حضور هواداران در ورزشگاه باعث افزایش فوق العاده انگیزه در این بازیکنان جوان خواهد شد و می‌تواند بر رشد فوتبالی آنها تاثیر زیادی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)