مرجع خبری پرسپولیس : سازمان بازرسی کل کشور که پیش از این به تمام دستگاه های دولتی اعلام کرده بود در جریان انتخابات دخالت نداشته باشند و طبق قانون استفاده از منابع دولتی را برای تبلیغ کاندیدای خاصی ممنوع کرده بود ، پرونده تخلفات دستگاه های اجرایی ورزش را تکمیل و راهی مراکز قانونی می کند.

دکتر حجت الله ایوبی معاون فرهنگی و نظارتی سازمان بازرسی کل کشور در این باره گفت: سازمان تربیت بدنی و فدراسیون های ورزشی تخلفات زیای را در ایام تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای تبلیغ کاندیدای خود داشتند که پرونده آن با مستندات کامل در حال پیگیری و بررسی است.

وي با اشاره به تاكيد سازمان بازرسی به برخورد قاطع با متخلفان پیش از انجام انتخابات خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان بازرسی کل کشور ، مستندات صوتی و تصویری از تخلفات سازمان تربیت بدنی و فدراسیون های ورزشی را برای تبلیغ از کاندیدای خود تهیه کرده اند و با تکمیل پرونده ، تخلفات ایشان به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

دکتر ایوبی بهره برداری از امکانات دولتی دستگاه ورزشی را علت تخلف برخی مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون های ورزشی عنوان کرده و گفت:برخی مسئولان سازمان تربیت بدنی ، فدراسیون ها و ورزشکاران از اماکن ورزشی برای تجمع های انتخاباتی خود استفاده کرده اند و در برخی ورزشگاه ها در جهت تبلیغ کاندیدای خود فضای انتخاباتی ایجاد کرده اند.

معاون فرهنگی سازمان تربیت بدنی گفت: هدف سازمان بازرسی کل کشور پیشگیری از وقوع تخلف است و در همین راستا با آغاز تبلیغات کاندیداها بازرسان سازمان در تمام استانها و اماکن دولتی برای بررسی صحیح تبلیغات کاندیداها ناظر بوده اند و در جهت برخورد با متخلفان قاطع هستیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)