پرسپولیس نیوز : اوضاع پرسپولیس با این آدم‌های موقت درست مثل تردد اتومبیل‌هایی است که پلاک «گذر موقت» دارند.

همان‌طور كه در خيابان‌هاي شهر، هر افسر محترمي مي‌تواند اتومبيل‌هاي «گذر موقت» را نگه دارد و مدارك عبور راننده و سرنشينان اين اتومبيل را بررسي كند، در پرسپوليس هم هر بازيكني- چه ستاره و چه نيمكت‌نشين- مي‌تواند موقعيت خود را بالاتر از آدم‌هاي موقت مجموعه سرخ بداند و عليه آنها حرف بزند! به پرسپوليس كه نگاه مي‌كنيم، همه موقتي هستند.

هيأت‌مديره مي‌گويد اسپانسر «موقتي» است و هر لحظه احتمال دارد تغيير كند… از وزارت ورزش خبر مي‌رسد اين هيأت‌مديره شايد دائمي نباشد… اسپانسر مدعي است اعضاي هيأت‌مديره خودشان موقت هستند و اگر بخواهند اسپانسر را تغيير بدهند، خودشان تغيير مي‌كنند… هيأت‌مديره هم ادعا مي‌كند بهروز منتقمي كه جانشين عليرضا رحيمي شده، سرپرست موقت است و سرپرست موقت هم با زبان بي‌زباني گفته حميد درخشان سرمربي موقت پرسپوليس است و شايد فقط تا نيم‌فصل همراه اين تيم باشد. نتيجه همين موقت بودن‌ها چيزي جز اين جنجال‌ها كه مجموعه سرخ را فرا گرفته، نيست.

اينكه امروز در پرسپوليس هر بازيكني به خود حق اعتراض مي‌دهد و خيلي راحت عليه هيأت‌مديره، مديرعامل، سرمربي و… حرف مي‌زند، به همين موقتي بودن مديران و صاحب‌منصبان مجموعه سرخ برمي‌گردد و حال و روز «امروز» پرسپوليس كه در آن سنگ روي سنگ بند نيست، نتيجه تصميم «ديروز» آنهايي است كه به اشتباه تصور كردند – و متأسفانه هنوز هم همين تصور را دارند – كه يك تيم بزرگ و مردمي را مي‌توان با آدم‌هاي موقت اداره كرد. البته اگر تصور كرده‌ايد لطمه‌هايي كه پرسپوليس از اين موقتي بودن صاحب‌منصبان خود خورده و مي‌خورد، در همين جنجال اخير نيلسون، عاليشاه، ميثم حسيني، رضا حقيقي و… خلاصه مي‌شود، سخت در اشتباه هستيد.

تا روزي كه پرسپوليس صاحب يك مدير قدرتمند نشود و آن مدير قدرتمند، مقتدرانه از حميد درخشان به عنوان سرمربي پرسپوليس حمايت نكند، اين ماجرا ادامه خواهد داشت. پرسپوليس بايد به اين حالت موقت خاتمه بدهد و تكليف صاحب‌‌منصبان خود را روشن كند. مجموعه سرخ اين روزها محتاج اقتدار است. وقتي اقتدار و ثبات جايگزين اين شرايط موقتي شود، بازيكن هم حساب كار دستش مي‌آيد. بازيكن روي ديواري كه هر لحظه امكان دارد فرو بريزد «يادگاري» نمي‌نويسد(!) و اصلاً بعيد نيست خودش هم لگدي به اين ديوار بزند تا زودتر آوار شود اما كنار ديوار محكم و پابرجا، خيلي آرام حركت مي‌كند و دست از پا خطا نمي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)