پرسپولیس نیوز : حضور افراد غیرورزشی در ورزش همچنان مشکلاتی را ایجاد می کند.

 این روزها یکی از اتفاقات تکراری در پرسپولیس، مصاحبه های عضو جدید هیئت مدیره علیه مدیرعامل و بویژه سرمربی تیم است.

محمدجعفر کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج که مانند بسیاری از مدیران، بدون تخصص گام به ورزش گذاشت، پس از چند سال بی خبری در شطرنج راه مطرح شدن را یافته و به تیتر روزنامه ها تبدیل شده است.

کامبوزیا که پیش از حضور در ورزش مسئولیت هایی در بخش های امنیتی سیستان و بلوچستان و همچنین مسکن استان گیلان داشت، در بدو ورود به هیئت مدیره پرسپولیس، علیه رویانیان موضع گیری و کمی بعد تاکید کرد دایی و شاگردانش حق اظهارنظر در این زمینه را ندارند و بهتر است مشغول کار خود باشند.

با شناختی که از دایی داریم طبیعی بود که پاسخ دندان شکنی به کامبوزیا بدهد اما در شرایطی که گمان می رفت وی سکوت کرده و بیش از این دردسرساز نشود به جنگ رسانه ای خود با دایی ادامه داد و کار را به جایی کشاند که با توهین به کاپیتان سابق تیم ملی اعلام کند که وی را نمی شناسد.

بی شک رفتارهای دایی در لباس مربیگری با نقد مواجه است و قصد حمایت از وی را نداریم اما قطعا اهالی فوتبال و حتی ورزش نمی پذیرند که شخصی غیر ورزشی که در فدراسیون خود نیز توفیق چندانی نداشته  – و  اخیرا تیمش با افتضاحی که رسانه ها به قدر کافی به آن نپرداختند در مسابقات داخل سالن خبر ساز شد – مقابل کسی که شناسنامه فوتبال ایران است اینگونه موضع گیری کند.

بی شک این اتفاق نیز نتیجه ورود بی رویه غیر فوتبالی ها و سیاسیون به ورزش است؛ اتفاقی که امید می‌رود در دولت آینده کمتر رخ دهد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)