پرسپولیس نیوز : مسئول کلینیک باشگاه پرسپولیس با رد شایعه خروج شبانه وسایل کلینیک از درفشی فر خبر از احتمال بازگشایی آن داد.

 کلینیک باشگاه پرسپولیس که چند سالی از فعالیت آن می گذرد و جزء افتخارات این باشگاه در جریان بازرسی های AFC به حساب می آمد، چند صباحی است که با بروز اختلافات به تعطیلی کشیده شده است.

گفته می شود ماجرا از آنجا آغاز شدکه در وزارت ورزش روی فعالیت های کاری داریوش سودی رئیس این مرکز و دانشگاه پرسپولیس حساسیت ایجاد شد.

در این ارتباط شایعه ای هم شنیده شد مبنی بر اینکه وی شبانه اقدام به خروج وسایل این کلینیک از درفشی فر کرده است.

داریوش سودی در پاسخ به سوالی، در این ارتباط گفت: موضوع به این شکل که مطرح می شود نیست. بعضی وسایل این مرکز نیاز به سرویس و تعمیر داشت که همان ها خارج شده است. البته این احتمال وجود دارد که کلینیک باشگاه بار دیگر راه اندازی شود.

وی ادامه داد: البته باید بگویم وسایل کلینیک با سرمایه گذاری خود من خریداری شد و در قراردادی که با باشگاه داشتیم تامین مکان با پرسپولیس بود و متقابلا به تمام تیم های باشگاه و مراجعان معرفی شده توسط باشگاه خدمات رایگان ارائه می شد.

سودی خاطرنشان کرد: درباره آینده کلینیک گفت و گویی با طاهری داشتم. وی رویکرد مثبتی نسبت به مسائل دارد اما عنوان کردند که باید این موضوع را در هیات مدیره مطرح کند. من هم متقابلا شرایط برای آغاز همکاری مجدد را ارائه دادم تا ببینیم تصمیم هیات مدیره چه خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: من در زمان مدیریت آقای رویانیان با توجه به دشواری هایی که برای کار وجود داشت درخواست قطع همکاری را مطرح کردم اما در آن زمان زارعی قائم مقام باشگاه به محمد رویانیان اعلام کردند که این کلینیک موردنیاز تیم و باشگاه خواهد بود و به این ترتیب خواسته شد که کار را ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)