دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان و مهاجم فولاد خوزستان جهت ادای توضیحات به کمیته اخلاق فراخوانده شدند.

به گزارش تسنیم، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم پیکان و ایمان موسوی مهاجم فولاد خوزستان را به این کمیته فراخواند.

کمیته اخلاق دلیل فراخواندن رحمتی را اظهار نظری وی در یک برنامه تلویزیونی که گفته بود«اگر در مورد استقلال صحبت کنم دود از گوش هواداران استقلال بلند می‌شود»، اعلام کرد. همچنین کمیته اخلاق موسوی مهاجم فولاد را به دلیل مصاحبه‌ای که در یکی از رسانه‌های ورزشی انجام داده بود به این کمیته دعوت کرد تا توضیحات خود را مبنی بر رشوه گرفتن یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی از وی برای بازی کردن در ترکیب استقلال در دربی ارائه دهد.

همچنین باشگاه استقلال نیز قصد دارد فردا (شنبه) از موسوی به دلیل مصاحبه اخیرشان به کمیته اخلاق شکایت کند. پیش از این باشگاه استقلال از مهدی رحمتی نیز به کمیته اخلاق شکایت کرده بود و این کمیته قصد دارد در هفته جاری به شکایت باشگاه استقلال رسیدگی کند.

علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این خبر را تایید کرد.

 

 رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اگر مهدی رحمتی و ایمان موسوی فکر می‌کنند که مدارکی در مورد تخلف باشگاه استقلال دارند، باید به کمیته اخلاق ارائه دهند.
 
علی اکبر محمدزاده  درباره احضار مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان و ایمان موسوی مهاجم فولاد خوزستان به این کمیته اظهار داشت: ما این دو بازیکن را به کمیته اخلاق فراخوانده‌ایم تا در مورد مصاحبه‌های خود به این کمیته توضیح دهند.

وی با اشاره به مصاحبه موسوی تصریح کرد: این بازیکن صحبت‌هایی مبنی بر رشوه گرفتن یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی برای بازی در ترکیب استقلال به مبلغ 50 میلیون تومان انجام داده که باید برای اثبات حرف‌های خود مدارکش را به کمیته اخلاق ارائه دهد.

رئیس کمیته اخلاق در خصوص رحمتی گفت: رحمتی مدعی شده که اگر در مورد استقلال صحبت کند، دود از گوش‌‌های هواداران استقلال بلند می‌شود. اگر رحمتی فکر می‌کند که مدارکی در مورد تخلف باشگاه استقلال دارد باید به کمیته اخلاق ارائه دهد نه اینکه در رسانه‌ها چنین صحبت‌هایی را مطرح کند.

محمدزاده در پایان عنوان کرد: رحمتی و موسوی اگر مدرکی دارند و یا چیزی می‌دانند باید به کمیته اخلاق بگویند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)