هافبک تیم داماش گیلان گفت:طرفدار داماش هستم چون خودم را مدیون این باشگاه می دانم.

علیرضا جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار اوج، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: از نظر فنی و جسمی شرایط بسیار خوبی داریم اما از نظر مالی اوضاع داماش اصا خوب نیست. با این حال با تلاش های آقای عابدینی  قرار است مشکلات حل شود و مالک جدید داماش مشخص شود. در حال حاضر پس از چند روز استراحت آماده دیدار با استقلال می شویم و امیدوارم در آن بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره تیم آینده اش عنوان کرد: در حال حاضر هوز تصمیمی برای فصل آینده گرفته ام. آقای عابدینی گفته اند که مرا به پرسپولیس نمی دهند اما باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود. قطعا برای فصل اینده با عابدینی مشورت می کنم و با توجه به اینکه با داماش قرارداد دارم باید باشگاه با باشگاه بعدی ام توافق کند.

هافبک داماش همچنین گفت: از باشگاه های فرانسوی، ترکیه ای و هلندی پیشنهاد دارم و دوست دارم با توجه به سن کمی که دارم فوتبالم را در کشوری دیگر دنبال کنم تا پیشرفت کنم. تیم های داخلی هم هستند اما هنوز چیزی مشخص نیست و تا پایان فصل صبر می کنم.
جهانبخش در پایان افزود: من نه استقلالی ام، نه پرسپولیسی. طرفدار داماش هستم چون خودم را مدیون این باشگاه می دانم و هر چه دارم از داماش دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)