واقعاًاز شنیدن این حرفها خیلی متاثر و متاسف شدم اما باید بگویم که روزنامه ها تحلیل هایی انجام می دهند که ساخته افکار خودشان است.

سایت گل؛ علیرضا جهانبخش ستاره جوان داماش در مصاحبه اش از نمایش خود در بازی پرسپولیس دفاع می کند . این واکنشی است به انتقادات برخی رسانه ها از او که سئوال کرده بودند چرا پنالتی نزدی؟

شرایط تیم خودت؟

خدارا شکر خوب است من سرما خورده بودم اما الان بهترم .آماده بازی جمعه با نفت در تهران هستیم.بازی های سختی داریم اما فکر کنم با کسب 2امتیاز ماندنمان در لیگ قطعی شود .ما بازی های حساسی داریم و یک جورهایی سرنوشت قهرمان را ما مشخص می کنیم اما قبل از هر چیز می خواهیم ماندن خود را در لیگ قطعی کنیم .

بعد از بازی با پرسپولیس برخی از نشریات و رسانه ها از تو به خاطر بازی ضعیف انتقاد کردند و آن را به رفتنت به پرسپولیس ربط دادند چه جوابی داری؟

بله من هم یک چیزهایی شنیدم  و قبل از بازی هم بعضی از خبرنگاران به من گفتند چون میخواهی به پرسپولیس بروی با جان و دل بازی نمیکنی. واقعاًاز شنیدن این حرفها خیلی متاثر و متاسف شدم اما باید بگویم که روزنامه ها تحلیل هایی انجام می دهند که  ساخته افکار خودشان است… من احترام می گذارم اما واقعاً از شنیدن این حرفها ناراحت شدم . من بازیکن داماش هستم و پرسپولیس رفتن من قطعیت ندارد.چطور ممکن است من این کار را انجام دهم در حالی که من به تیم داماش تعهد دارم؟ نه هرگز این کار را نکردم و نمی کنم و این چیزها در خون من نیست من در بازی با پرسپولیس با جان و دل بازی کردم و بازی خوبی انجام دادم و مهم این است که هم کادر فنی و هم بازیکنان و هم مردم عزیز رشت از من راضی بودند .من در بازی پرسپولیس به خصوص نیمه دوم عالی بودم و حتی یک پاس گل هم دادم دیگر باید چه کار می کردم بازی را هم در پنالتی ها باختیم .

برای بازی های سخت پیش رویتان آمادگی دارید؟

بله 100 درصد .ما ریکاوری خوبی کرده ایم و با تمرینات خوب آماده ایم که با انجام این بازی ها و کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم.

در داماش می مانی؟

داماش تیم محبوب من است اما واقعاً شرایط بی ثباتی دارد. ما  هم از نظر مالی و هم از نظر مدیریتی مشکل داریم. در کل بستگی به شرایط دارد اما اگر هم بخواهم داماش را ترک کنم جایی می روم که باعث پیشرفتم بشود.

اگر پیشنهاد خارجی داشته باشی و یک پیشنهاد خوب ایرانی کدام را انتخاب می کنی؟

واقعاً سوال سختی است باید ببینم آن تیم تاپ چه تیمی است و چه شرایطی دارد اما در کل اگر پیشنهاد خارجی خوب داشته باشم دوست دارم بازی در اروپا را تجربه کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)