پرسپولیس نیوز : نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای دولت را مجاز کردند که سهام خود را در باشگاه‌ها یاستقلال و پرسپولیس ازطریق بورس به بخش‌های خصوصی و تعاونی واگذار کنند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و جهت تامین نظر شورای نگهبان یکی از اجزای الحاقی به جز 14 بند 13 را اصلاح کردند.

براین اساس دولت مجاز است سهام خود را درباشگاه‌های ورزشی از جمله استقلال و پرسپولیس با رعایت قوانین و مقررات از طریق بورس به بخش‌های خصوصی و تعاونی واگذار کند و درآمد حاصل را به حساب درآمد عمومی واریز نماید.

پیش از این مجلس تصویب کرده بود که دولت سهام کلیه باشگاه‌های ورزشی دولتی و شبه دولتی که به نحوی از بودجه استفاده می‌کنند از طریق بورس به بخش‌های خصوصی و تعاونی که از اهلیت و قابلیت لازم برخوردارند را واگذار کند به طوریکه سهام باشگاه‌های استقلال و پیروزی 49 درصد به هواداران و 51 درصد به بخش‌های خصوصی و تعاونی واگذار شود که این مصوبه به دلیل مشخص نبودن منظور مجلس از واژه‌های شبه‌دولتی، هواداران، اهلیت و قابلیت و همچنین نحوه واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفت و مجلس برای تامین نظر این شورا آن را اصلاح کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)