ما باید یاد بگیریم بزرگ باشیم و شان خودمان را حفظ کنیم. اگر شان خودمان را حفظ نمی کنیم حداقل به باشگاه بزرگی که در آن هستیم احترام بگذاریم.

گل؛ بعد از مصاحبه دهنوی بر علیه مدیر عامل سپاهان با رحیمی  تماس گرفتیم تا جواب این بازیکن را بدهد.البته رحیمی حاضر نبود مصاحبه کند و تاکید داشت که این بازیکن در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم اما به اصرار خبرنگار سایت مدیر عامل سپاهان در حالی که در هواپیما بود حاضر شد خیلی کوتاه با خبرنگار گل صحبت کند.
 رحیمی در همین زمینه گفت:   این آقا خیلی را حت دروغ می گوید و این را از ته دل می گویم دلم برای او می سوزد.ما باید یاد بگیریم بزرگ باشیم و شان خودمان را حفظ کنیم.
اگر شان خودمان را حفظ نمی کنیم حداقل به باشگاه بزرگی که در آن هستیم احترام بگذاریم.پرسپولیس تیم بزرگ با هوادارن میلیونی است نباید بازیکن آن تیم با حرفهای پوچ و بی پایه و دروغ بخواهد خودش را مطرح کند و شان تیم بزرگی مثل پرسپولیس را پایین بیاورد.
  مدیرعامل پرسپولیس آقای رویانیان خودش در برنامه تلویزیونی گفتند من خودم به این آقا گفتم پول را ندهد. بعد این آقا می آید می گوید پول را داده ام.. بعد از چند ساعت می گوید پول را داده ام به وکیلم و این در حالی است که وکیل همین آقا خودش می گوید  چنین چیزی دروغ است و ایشان به من پولی نداده است.  حالا من قضاوت را به مردم می سپارم.حرفهای این آقا را که به راحتی دروغ می گوید ببینند و قضاوت کنند.
 آقایی که خیلی راحت دروغ می گویی حداقل کمی محترم باش و با شخصیت خودت بازی نکن…  تو روزی که به سپاهان آمدی گفتی بهترین انتخاب زندگی ام بوده چند روز بعد آمدی گفتی قلبم می گوید بروم پرسپولیس، تو را اگر ول کنند چند روز دیگر قلبت آبی رنگ می شود.  تکلیف خودت را روشن کن و یک رنگ باش اگرچه این برای آدمهایی از جنس تو خیلی سخت است. اگر کمیته انظباطی مقررات را به درستی رعایت می کرد تو الان باید 1سال محروم می بودی نه اینکه خیلی راحت دروغ بگویی و مصاحبه کنی و با این هوچی گری ها بخواهی خودت را بزرگ کنی..
 باید جلوی این بی قانونی ها گرفته شود تا این آدمها با آبروی باشگاه ها بازی نکنند.اگرچه من اصلاً نمیخواستم این موضوع به اینجا کشیده شود و همان روز اول وقتی این آقا گفت می خواهم بروم گفتم مشکلی نیست برو اما پولی که باشگاه به تو داده است را به باشگاه سپاهان پس بده…  حالا که این موضوع به انجا کشیده شد تا آخر این موضوع را پیگیری می کنم تا ببینیم حق با چه کسی است اگر چه حقیقت مشخص است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)