پرسپولیس نیوز :مسئولان هیأت فوتبال شیراز با درخواست پرسپولیسی‌ها مبنی بر دادن ۱۵۰ بلیت به آنها مخالفت کردند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه حافظیه در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس از هیأت فوتبال شیراز درخواست کرده که 150 بلیت در اختیار این باشگاه قرار گیرد تا به هواداران‌ بدهند اما شیرازی‌ها اعلام کردند که نمی‌توانند هیچ بلیتی در اختیار قرمزپوشان قرار دهند.

*پرسپولیسی‌ها که در هتل شیراز به سر می‌برند تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده‌اند و از هرگونه رفت و آمد مخصوصا ورود و خروج خبرنگاران به هتل خودداری می‌کنند.

*در مقابل هتل محل اقامت قرمزپوشان، صف‌های بزرگی ایجاد شده است که همین موضوع باعث شده بود تا همه از این صف‌ها تعجب کنند برخی ها خیال کردند که این صف‌ها برای امضا گرفتن از بازیکنان پرسپولیس است اما جالب است بدانید که این صف‌ها متعلق به دریافت سبدهای کالا بود که سوژه بازیکنان شده بود. صف‌های 500 تا 700 نفری برای دریافت سبدهای کالا تشکیل شده بود.

*پرسپولیسی‌ها با تهیه پلاکاردهایی برای بازی امروز، ایام الله دهه فجر را در حین مسابقه تبریک خواهند گفت.

*درحال حاضر هوای شیراز ابری است اما باد شدیدی می‌وزد.

*آخرین جلسه فنی دایی برای بازی با فجر ساعت 11 و 50 دقیقه برگزار شد و قرمزپوشان آماده رفتن به ورزشگاه هستند این در شرایطی است که بازیکنان سرماخورده پرسپولیس نیز امروز وضعیت بسیار خوبی دارند و مشکلی برای بازی بعد از ظهر ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)