مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: تغییر نام ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس غیرقانونی است.

علی جوادی در نشست خبری امروز خود، درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه تختی اظهار داشت: اداره کل استان تهران در یک اقدام جهادی و کار شبانه‌روزی، ورزشگاه را تا 95 درصد آماده کرده است، چون می‌دانستیم که ورزشگاه آزادی در دست تعمیر قرار می‌گیرد و باید تختی را آماده کنیم. موضوعات مختلفی در ورزشگاه تختی وجود دارد که شاید به 100 مورد برسد. ما هیچ اعتباری برای تعمیر و آماده‌سازی نداشتیم، اما کار را جلو بردیم. من در دی ماه سال قبل پیش‌بینی شرایط فعلی ورزشگاه آزادی را کرده بودم و به همین دلیل دنبال آماده‌سازی ورزشگاه تختی و همچنین شهر قدس بودم. ورزشگاه شهر قدس به احتمال زیاد میزبان دیدارهای تیم هوادار خواهد بود و پرسپولیس و استقلال هم در تختی به میدان می‌روند.

جوادی در این باره یادآور شد: قرار شد 40 میلیارد برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی اختصاص داده شود. نزدیک به 95 درصد کارها انجام شده و چند کار کوچک مانده است. هر کدام از این دو باشگاه تعهد داده بودند که 17 و نیم میلیارد تومان (هزینه مشارکت در آماده‌سازی ورزشگاه) را ظرف سه روز بپردازند، اما تا الان نپرداخته‌اند. تاکنون بیش از 73، 74 میلیارد تومان برای بازسازی تختی هزینه شده، در حالی که فقط یک و نیم میلیارد تخصیص داده شده است. ما قولی برای آماده‌سازی تختی برای لیگ نخبگان نداده‌ایم، اما تلاش می‌کنیم استانداردها را تا جایی که ممکن است، محقق کنیم. تختی الان یک فضای کارگاه عمرانی دارد و همه در حال تلاش هستند تا آماده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تأکید کرد: جلساتی با شهردار منطقه 14 و پلیس راهور برای برگزاری مسابقات در تختی و ترافیک منطقه داشتیم تا شرایط فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران درمورد وضعیت ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) پس از واگذاری سرخابی‌ها، عنوان کرد: واگذاری این ۲ ورزشگاه به پرسپولیس در گذشته فقط یک نمایش رسانه‌ای بود و تفاهم‌نامه‌ای وجود نداشت. این ورزشگاه و همچنین ورزشگاه امام رضا (ع) برای اداره کل استان تهران هستند. من با وزیر ورزش مشورت کردم و قرار شد برای حفظ آرامش و تمرکز این دو تیم، در پایان لیگ اعلام کنیم که استقلال و پرسپولیس رابطه خود را نسبت به تملک آنها بگویند؛ یعنی اینکه یا این دو ورزشگاه را بخرند یا اجاره کنند. این دو ورزشگاه برای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره تغییر نام ورزشگاه شهید کاظمی به‌عنوان «ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس» در تابلوی مربوط به آن گفت: این غیرقانونی است و باید بررسی شود. در واقع هرگونه دخل و تصرف در دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی باید با هماهنگی ما انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)