رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران گفت: فردا جلسه‌ای در خصوص بازی پرسپولیس و پیکان خواهیم داشت که بعد از جمع بندی‌ها تصمیم نهایی از طریق فدراسیون فوتبال در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علی جوادی رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران در خصوص میزبانی های این استان از بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به مشکلی که برای استادیوم آزادی به وجود آمد و نزدیک به بیست سال توجهی به نگهداری این ورزشگاه نشده بود ما در سال گذشته به این فکر افتادیم یک ورزشگاه جاگیزین و آماده میزبانی رقابت های لیگ برتر در شهر تهران کنیم. آقای سجادی وزیر وقت دستور دادن ورزشگاه تختی آماده شود در حالی که چند سال بود از این ورزشگاه استفاده نشده بود و گه‌گهای به صورت مسکنی این ورزشگاه آماده شد که بعد از هفته های ابتدایی برای اینکه کار اصولی انجام نشده بود بعد از هفته‌های ابتدایی دچار مشکل می‌شدیم. ابتدا لایه برداری مقطعی انجام شد که دیدیم کاربری خودش را برای فصل زمستان از دست داده است و هیچ توجهی به این موضوع در این مدت نشده است. تصمیم بر این شد به صورت اصولی این ورزشگاه بازسازی شود. حدود 1500 کامیون خاکبرداری و خاکریزی انجام شد و کار بازسازی به صورت اصولی در این ورزشگاه استارت خورد.

وی افزود: الحمدالله کاشت چمن و آبرسانی انجام شده است. همه اتصالات وصل شده. می‌دانید نور و اسکوبورد باید به روز رسانی شود. نیم فصل دوم این ورزشگاه آماده بهره‌برداری است و تمام تلاش خود را شبانه‌روزی برای آماده سازی این ورزشگاه به کار می‌بریم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران در خصوص شرایط ورزشگاه شهدای شهرقدس نیز اظهار داشت: مصوبه‌ای را در فرمانداری این شهر داشتیم که ورزشگاه شهدای شهر قدس خیلی سریع به چرخه استفاده بازگردد. اعتباراتی اختصاص دادند که اجابت شده است. شهرداری فعالیت خود را آغاز کرده و چمن‌کاری شده است و به زودی این ورزشگاه قابل بهره‌برداری خواهد بود و از آن استفاده می‌شود.

جوادی در خصوص وضعیت برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس بیان کرد : فردا جلسه‌ای خواهد بود که بعد از جمع بندی‌ها تصمیم نهایی از طریق فدراسیون فوتبال در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)