پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال یک ورزش غیر استاندارد است. تفاوت پرسپولیس در آسیا و لیگ هم درس بزرگی است و امیدوارم پرسپولیس با موفقیت در دو بازی آسیایی بعدی خود پاداش حضور هواداران را بدهد.

جواد ا…‌وردی افزود: فوتبال یک ورزش غیر استاندارد و غیر قابل پیش‌بینی است. شاید بتوان گفت جنگ و دوئل است، اصلا معلوم نیست چیست؟ به خاطر همین نمی‌توان درباره آن گمانه‌زنی دقیق کرد. وقتی پرسپولیس در آسیا آن گونه عمل می‌کند و در لیگ به شکل دیگر است، نتیجه همین وضعیت است. جذابیت فوتبال همین است.

برای خود من هم خیلی جالب است که چرا این تیم در آسیا با یک شخصیت و ظرفیت دیگری کار می‌کند ولی در لیگ برتر به این شکل است. از این شرایط می‌توان درس‌های بزرگی گرفت. شاید یکی از عوامل به انگیزه و ظرفیت روحی و روانی متفاوت بچه‌ها مربوط شود. از سوی دیگر در آسیا حریفان شناخت کمتری دارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهم عامل دیگری را مطرح کنم باید به تمرکز بچه‌ها اشاره کنم. بازیکنان وقتی برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند کمتر درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شوند و روی کار خود تمرکز دارند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حضور چشمگیر هواداران در بازی با النصر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این اتفاق برای مدیران و مسوولان رده بالا حاوی نکات جالبی بود. بعضی می‌گفتند مردم از فوتبال و از این جوان‌ها بدشان می‌آید اما معلوم شد اینطور نیست. مردم از مسائل دیگری خسته شده‌اند که به ورزشگاه نمی‌آیند ولی آماده‌اند که دوباره ورزشگاه‌ها را پر کنند. فکر می‌کنم جمع شدن جوان‌ها در ورزشگاه‌ها خیلی بهتر از این باشد که گرد خیلی مسائل دیگر بچرخند. من امیدوارم پرسپولیس با موفقیت در دو بازی آسیایی بعدی خود و صعود از گروه، این مردم را که جدا از همه مسائل پرسپولیس را صادقانه دوست دارند، خوشحال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)