پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در بازی هفته گذشته خود حریفش را شش تایی کرد.

به گزارش سایت یباشگاه پرسپولیس، سرخپوشان جوان روز پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) با دو گل حسین حسینی و چهار گل حسین کامیاب، بهروز جعفری، فرید محمدی و حمیدرضا قادری تیم شهرداری شهر قدس را با شش گل بدرقه کردند.

مجید پروین سرمربی تیم جوانان پرسپولیس در این باره گفت: بازی بسیار خوبی بود و همه نفرات برنامه‌های تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند. بهترین بازیکن زمین هم حسین حسینی بود که همراه تعداد دیگری از بازیکنان ما، آینده درخشانی دارند و برای آینده باشگاه روی آنها حساب می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما هنوز منتظر مشخص شدن وضعیت تیم احسان ری هستیم که به عدم حضور آمبولانس که به خاطر تصادف در مسیر با تاخیر در ورزشگاه حاضر شد و مدارک آن نیز به هیات فوتبال ارائه شده است اعتراض داشتند و باشگاه در حال پیگیری این موضوع است.

گفتنی است؛ جوانان پرسپولیس پنجشنبه این هفته در ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت 17 میزبان تیم سرخپوشان دلوارافزار خواهد بود.

 

پیروزی نونهالان پرسپولیس با چهار گل
 

تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با چهار گل حریف خود را از پیش رو برداشت.

 

سرخپوشان نونهال در این بازی که در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام شد با دو گل مهدی مرادی و دو گل علی خدایی و مرتضی فتحی به پیروزی رسیدند.

ضیاء عربشاهی سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس با اعلام رضایت از عملکرد همه بازیکنان تیمش از داودپور هافبک چپ نونهالان پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن میدان یاد کرد.

گفتنی است؛ تیم نونهالان پرسپولیس در بازی بعدی خود روز جمعه به مصاف تیم پاس خواهد رفت.

 

سومین پیروزی برای نوجوانان پرسپولیس
 تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در بازی با تیم پارسه به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرد.

سرخپوشان نوجوان که روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم پارسه (داماش تهران) بودند با دو گل محمدرضا مولایی و یک گل امیر طریقی برابر حریف خود به پیروزی رسیدند.

رحیم یوسفی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره این دیدار گفت: در این بازی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم ولی از کار بچه‌ها راضی هستیم. در این بازی مولایی بهترین بازیکن ما بود. او بازیکن فیکس ما است ولی در این بازی 30 دقیقه به زمین آمد که دو گل هم زد.

وی افزود: در حال حاضر از پنج بازی، سه پیروزی کسب کرده‌ایم. یک بازی را باخته‌ایم و درباره یک بازی دیگر منتظر تعیین وضعیت از سوی هیات فوتبال هستیم. در آن بازی در حالی که پزشک حاضر نبود به توصیه نماینده هیات بازی کردیم. آنها تاکید کردند بازی کنیم ولی بعد در هیات فوتبال به موضوع نبودن پزشک رسیدگی می‌کنند و در چنین مواقعی بازی باید سه بر صفر شود. ما هنو منتظریم تا حکم این بازی معلوم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)