پرسپولیس نیوز : علی دایی با وجود در اختیار داشتن بازیکنان باانگیزه همچنان اصرار به استفاده از شاگردان قدیمی‌اش دارد.

به گزارش نامه، پرسپولیس در شرایطی برابر ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید که تا اواسط نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و پس از ورود پیام صادقیان به زمین ورق برگشت و این تیم توانست چندین موقعیت خلق کند.

در دقایق پایانی محمد عباس زاده به میدان رفت و در حالی که کمتر از 5 دقیقه فرصت داشت، دو ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای تیمش گرفت که صادقیان یکی از آنها را به تیر دروازه کوبید و ضربه قیچی برگردان عباس زاده نیز در آخرین ثانیه ها با فاصله ای اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

دایی در تیمش جوانان باانگیزه دیگری هم دارد. مثل میلاد غریبی که گفته می شد قلعه نویی به دنبالش است و فعلا فرصتی پیدا نکرده است.

نمایش جوانان قرمزها نشان داده که اگر به آنها اعتماد شود می توانند بازی های نه چندان دلچسب پرسپولیس در سالهای اخیر را دگرگون کنند اما علی دایی که به دیر تعویض کردن شهرت دارد، فعلا به خوبی از این پتانسیل استفاده نکرده است.

بازیکنانی مثل غلامرضا رضایی و هادی نوروزی از سالها قبل شاگرد علی دایی بودند و عجیب نیست که سرمربی قرمزها کماکان به آنها اعتماد کند اما دو بازی اخیر پرسپولیس ثابت کرده که میدان دادن به جوانترها، دایی را پشیمان نمی کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)