پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه بازیکنان گسترش فولاد از ما بیشتر بود و درنهایت آنها بودند که برنده شدند.
 
بابک حاتمی درباره بازی امروز این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی خوبی انجام دادیم هم گسترشی‌ها به این سه امتیاز احتیاج داشتند و انگیزه آنها خیلی بیشتر از ما بود. من به آنها تبریک می‌گویم اما خودتان دیدید که هم بازی گره خورده بود و هم به صلاحدید کادر فنی، چون برخی از بازیکنان استراحت می‌کردند، اکثر بازیکنان در پست اصلی‌شان بازی نمی‌کردند.
 
وی ادامه داد: سه چهار بازیکن ما امروز در پست خودشان بازی نکردند، اما با این همه بد بازی نکردیم و امیدوارم انرژی‌مان را برای دربی بگذاریم، چون بازی اصلی‌مان دربی و الهلال است و این دو بازی برای ما خیلی حیاتی است. ما باید بازی دربی را صددرصد پیروز از زمین بیرون بیاییم.
 
حاتمی درباره حضورش به عنوان مدافع وسط در بازی امروز افزود: برانکو با من صحبت کرد و قبل از بازی به من گفت که می‌خواهد من دفاع‌وسط بازی کنم، او به من گفت چون بازیکن نداریم و رضا نورمحمدی سه کارته بود و محسن بنگر هم مصدوم بود و محمدرضا خانزاده هم با ما به تبریز نیامده بود. او از من خواست دفاع وسط بازی کنم اما به خاطر هواداران، در این پست غیرتخصصی که بازی برای من سخت بود، بازی کردم، چون صلاحدید کادر فنی بود. به هر حال، امروز بازی کردیم، اما درنهایت باختیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)