پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دیده‌اند که ما چطور بازی می‌کنیم اما اشتباهات داوری باعث شده تا زحمات کل تیم به هدر برود.

بابک حاتمی در خصوص رفع مصدومیتش گفت: روز گذشته همراه با بازیکنان پرسپولیس در تمرینات گروهی شرکت کردم و خوشبختانه مشکلی ندارم، موضوع مصدومیت من تمام شده و با حضور در تمرینات گروهی نشان دادم که مشکلی برای ادامه تمرینات ندارم.

وی ادامه داد: من ابتدا پیش دکتری رفتم که تخصص ورزشی نداشت و او گفت که مشکل دیسک کمر دارم اما وقتی پیش دکتر ورزشی رفتم او گفت که مشکل خاصی ندارم. خوشبختانه با تیم هم تمرین کرد. البته باید از سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم والیبال بانک سرمایه هم تشکر کنم که با تدابیری که اندیشید کمرم را خوب کرد.

مدافع تیم پرسپولیس درباره روند این تیم خاطرنشان کرد:‌ فوتبال پرسپولیس را همه می‌بینند، دیدید که مقابل ذوب‌آهن چقدر تیم ما خوب بازی کرد اما اشتباهات داوری باعث شد که زحمات تیم به هدر برود و الآن همه تمرکز ما به صورت کامل روی لیگ برتر است تا نتایجی بگیریم که بتوانیم در پایان قهرمان لیگ برتر شویم.

حاتمی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس عنوان کرده بودند برای شادی روح هادی نوروزی یک قهرمانی به او هدیه کنند و حالا که این تیم از جام حذفی حذف شده و با این حساب بازیکنان پرسپولیس باید در لیگ برتر قهرمان شوند، افزود: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما همه بازیکنان و مربیان تلاش می‌کنند تا یک جام بیاوریم تا هم هوادران را شاد کنیم و هم اینکه این جام را به روح هادی تقدیم کنیم.

وی درباره عملکرد محمد انصاری در پست دفاع چپ و اینکه او چقدر کار سختی برای اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس دارد، خاطرنشان کرد: من کاری به این مسائل ندارم، وظیفه من تمرین کردن است و امیدوارم که بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم. من همه توانم را در تمرینات می‌گذارم و بقیه مسائل به کادر فنی بستگی دارد البته خوشحال می‌شوم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود با توجه به اشتباهات داوری برای این تیم کار داوران بازی‌های آینده پرسپولیس سخت خواهد بود، اظهار داشت: امیدوارم داوران از این به بعد به گونه‌ای سوت نزنند که ما اذیت شویم. تا اینجا در هفت بازی ضرر کرده‌ایم اما نمی‌دانم بعد از این چه خواهد شد و اینکه داوران چه تصمیمی بگیرند در حیطه وظایف من نیست و این یک بحثی است که کارشناسان داوری می‌توانند درباره آن حرف بزنند.

حاتمی در پایان گفت: خوشبختانه تمریناتم را آغاز کردم و پرسپولیسی‌ها هم همگی با انگیزه و سرحال تمرین می‌کنند. این روزها مشغول انجام تمرینات گروهی هستیم و قطعاً با اضافه شدن ملی‌پوشانمان یک تیم کامل در اختیار خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)