پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با صعودمان از گروه در لیگ قهرمانان آسیا عیدی به هواداران بدهیم.

 بابک حاتمی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص مصدومیت اظهار داشت: امیدوارم شرایطم بهتر شود، با تیم به عربستان خواهم رفت اما بعید می‌دانم بتوانم بازی کنم.

وی درباره اینکه چگونه مصدوم شده گفت: پس از بازی نفت مسجد سلیمان جوشی روی انگشت کوچک پایم زده شد که پس از آن تورم پیدا کرد و بیشتر و بیشتر شد امروز به بیمارستان مراجعه کردم و پزشک به من اعلام کرد که باید جراحی شود به همین خاطر هم مجبور شدم آنتی‌بیوتیک‌هایی استفاده کنم و پس از آن کمی بهتر شدم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه دوست داشت در مقابل النصر به میدان برود، تصریح کرد: خیلی دوست داشتم در آسیا بازی کم به هر حال این دیدار هم برای پرسپولیس حساس بود و من هم دوست داشتم به تیم کمک کنم تا دل هواداران را بتوانیم شاد کنیم اما فکر نکنم بتوانم به میدان بروم. به هر حال در عربستان حاضر می‌شوم تا دعایی کنیم تا تیم بتواند نتیجه بگیرد و دست پر به ایران بازگردیم.

حاتمی در خصوص شرایط پرسپولیس برای رویایی با النصر عربستان تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم هم از لحاظ روحی و هم روانی بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می‌برند و یکدل هستند. امیدوارم با برتری مقابل النصر و صعودمان از گروه عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)