پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر مصدومیتی که دارم به دیدار با النصر نمی رسم اما امیدوارم تیم با دست پر از عربستان برگردد.

بابک حاتمی  در خصوص دیدار روز سه شنبه پرسپولیسی ها مقابل النصر عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازی های سختی را پیش روی داریم و النصر هم حریف سختی است. امیدوارم بتوانیم از عربستان هم دست پر برگردیم.

وی  که با عفونت انگشت پا روبرو شده بود پیش از ظهر امروز انگشت پایش را به دست جراحان سپرد  درخصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: من الان در بیمارستان هستم تا کارهای مربوط به درمانم را پیگیری کنم اما به بازی مقابل النصر نمی رسم. امروز پیش از ظهر انگشت پایم را در بیمارستان آتیه جراحی کردم و قرار است برای استراحت به منزل بروم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس را در سفر به عربستان همراهی خواهد کرد یا نه، اظهار داشت:‌ پرسپولیس امشب در ساعت 22 به سمت عربستان پرواز می‌کند و اگر تا عصر امروز درد پایم بخوابد که به عربستان می‌روم اما اگر پایم درد داشته باشد و اذیت شوم نمی‌توانم در این سفر همراه تیم باشم البته هنوز با حمید درخشان صحبت نکردم اما می‌خواستم به زیارت خانه خدا بروم که با این شرایط رفتن به عربستان 50-50 است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی طول درمانش به طول خواهد انجامید افزود: تا سه چهار روز آینده باید آمپول‌هایی که دارم را تزریق کنم که اگر جواب داد که خدا را شکر اما اگر این اتفاق نیفتاد باید 4-5 روز در بیمارستان بستری شوم تا به بهبودی کامل برسم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دیدار سرخپوشان مقابل نفت مسجد سلیمان که به تساوی 2 بر 2 انجامید اظهار کرد: بازی خوبی بود اما حواشی آن کمی این مسابقه را تحت تاثیر قرار داده بود. همه دیدند که ما در چه شرایطی این مسابقه را برگزار کردیم. از دقیقه یک به ما فحاشی کردند و سنگ و چیزهای دیگر به سمت ما پرتاب می کردند بازی در آن شرایط واقعا سخت بود.

حاتمی درخصوص صحنه گل دوم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: واقعا در آن سمت از زمین شرایط طوری بود که نمی شد رفت و چندین نارنجک آنجا منفجر شد و از دقیقه یک روی دروازه حریف حمله کردیم و اگر این اتفاقات رخ نمی داد می توانستیم پیروز شویم. واقعا جو ورزشگاه مسجد سلیمان جو سنگینی بود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما هنگامی که برای گرم کردن به زمین آمدیم ابتدا هواداران مسجد سلیمان اسم شهدا را آوردند اما پس از چند دقیقه لیدر این تیم با بلندگو به تک تک بازیکنان فحاشی کرد. آنها باید افتخار کنند که با پرسپولیس بازی می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)